Help help help Waar kan ik een nieuw stop voor de afvoer kopen?Het is voor mijn wasbak in de keuken ik heb het per ongeluk met de schillen weggegooid. Het is zo'n los ding die je in zo'n gaatje in de afvoer moet steken? weet iemand wat ik bedoel? *Edit moderator: Titel aangepast, deze dient duidelijk te zijn*.
ze zijn wel tekoop maar zijn erg duur daarbij hoop ik dat ze de goede maat hebben. bij onze vorige keuken hadden wij dit ook we moesten 17 eiro betalen voor dat ding.wij hebben toen maar een afwas tijl gekocht bij de blokker voor 3 euro.
Wij hebben er gewoon 1 in de supermarkt gekocht. Bij de Hoogvliet hadden ze. Tussen de schilmesjes enzo.
Het ligt eraan wat voor stop je bedoelt Bedoel je de ouwerwetse stop dus een zwart dopje? of een ijzeren? die je dicht kunt drukken ( snapje hem nog?) Deze is inderdaad behoorlijk prijzig Werk zelf bij de gamma en heb ze al regelmatig besteld en ze zijn niet heel goedkoop. Maar de ouderwetse is maar een paar euro
Zo's korfplug bedoel je toch? Ik heb zelf in een bouwmarkt gewerkt en daar waren ze 5 euro ofzo...en ik geloof niet dat daar verschillende maten in zijn...