In oktober zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd en gisteren kwamen ze vertellen dat ze een feestje gingen houden en dat ze alles al besproken hadden (precies zoals wij ook verwacht hadden incl de locatie ) Maar de rest is aan mij (hebben ze niet gevraagd hoor maar wil het toch ook niet zomaar voorbij laten gaan) Mijn zus heeft al te kennen gegeven dat ze hiervoor niet over komt (woont in Amerika), maar ondertussen wil ze wel een dikke vinger in de pap Zo is ze altijd al geweest (mijn vader zegt ook bij je zus is het altijd nemen, nemen, nemen en amper iets geven) en ik weet dus ook niet of mijn ouders haar al verteld hebben over het feest (zie het niet als mijn taak om dit te vertellen). Goed met andere woorden ik sta er dus alleen voor. Als eerste moet ik een uitnodiging maken, dit doe ik vaker maar voor het eerst ben ik helemaal blanco en komt er geen idee in mijn koppie. Dan nog het cadeau, wat kunnen we ze in hemelsnaam geven wat voor ons ook nog financieel leuk blijft. Mijn vader is graag met zijn boot en oldtimers bezig en mijn moeder met bloemschikken. Ik heb net geregeld dat de kinderen dan vrij krijgen van hun scholen om er vervolgens achter te komen dat dit helemaal niet had gehoeven omdat het in de herfstvakantie valt Moet ik nog een boog maken ?, moet het huis versiert worden ? Ik weet het eigenlijk niet ...........Help ! ..........
Niets MOET Een boog mag, versiering mag, etc. Mijn grootouders kregen bij hun 50-jarig huwelijksfeest een reischeque, die konden ze naar eigen inzicht besteden. Uitnodiging: laat het even lekker op je inwerken... we zijn nog maar half juni, en het feest is in oktober. Wel "flauw" van je zus dat ze niet eens wil overkomen vanuit Amerika voor een dergelijk jubileum!