Iemand ervaring met geld terug ontvangen bij brandinvites of showroom privé ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb vanmorgen sportschoenen gekocht , tijdens het betalen gaf de site aan betaling mislukt, ik het nog eens geprobeerd en nu is er 2 x het bedrag van mijn rekening afgehaald en staat er maar een bestelling geplaatst, ik heb een mail gestuurd of ze het bedrag terug willen storten naar me,
    Nu was ik eens benieuwd of er iemand van jullie ook eens geld retour heeft moeten krijgen van hen en hoe lang dat ongeveer duurt voordat je je geld terug hebt op je rekening

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh, ik ben te goed van vertrouwen :D Ik heb zoiets gehad bij een random webshop en heb gewoon afgewacht. Toen het niet klopte in hun administratie is het teruggeboekt.

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Oh maar dat zal ook wel goedkomen, dat geloof ik wel, maar het kwam financieel eigenlijk niet zo goed uit, maar ik had nieuwe sportschoenen nodig en deze waren gigantisch afgeprijsd, nu ben ik bijna net zoveel geld kwijt als dat ik een paar in de winkel gekocht zou hebben en wil gewoon weten of iemand weet hoe lang het duurt voordat ik het geld terug heb

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Op die manier :)

Kun je ze bellen???

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Nee alleen mailen dat heb ik al gedaan vanmorgen

Deel Deze Pagina