Ramzi theorie

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sosaa, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sosaa

Sosaa Nieuw lid

3 dec 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik heb gisteren m'n eerste inwendige echo gehad met 8 wk. Alles gelukkig goed. Als mama van twee zoons ben ik erg benieuwd naar het geslacht. Ik was benieuwd welke Ramzi-expert aan de hand vd echo een voorspelling durft te doen.

Op de plek van het rode puntje was de dooierzak te zien, misschien is dat ook handig om te weten.

Alvast bedankt! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,9 KB
      Weergaven:
      332
  2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Dan denk ik een jongetje.

3. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Wat is dat voor theorie als ik vragen mag?? :D

4. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Dit werd in en vorig topic gezegd: "Het houdt zoveel in dat deze arts na het bestuderen van 5.000 inwendige echo's die gemaakt zijn tussen de 6 en 8 weken geconstateerd heeft dat in 97,2% van de gevallen een jongen rechts op de echo te zien is. In 97,5% van de gevallen zat een meisje links op de echo. Krijg je met die termijn een uitwendige echo, dan moet je de echo spiegelen en zit een jongen links en een meisje rechts."

Dus hier: inwendig en (iets naar) rechts: Jongen?

5. Kealy

Kealy Lid

25 nov 2015
    9
    0
    0
    Ik begrijp deze theorie eigenlijk niet zo goed. Op onderstaande afbeelding zeggen ze het eigenlijk ook zo, maar rechts en links op de foto is dan weer gespiegeld. Toch zijn deze inwendige echo's.

Kijk ook maar eens op deze pagina : https://www.thegenderexperts.com/ramzi-theory.html

Bijgevoegde bestanden:

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Het gaat in deze theorie niet om de plek waar de baby ligt, maar waar het dooierzakje/placenta zit. (Veel mensen maken hier dus de fout om naar de baby te kijken)

Echter is er bij een eerste echo nog geen sprake van een placenta, dus zou je naar het dooierzakje moeten kijken.

Bij inwendige echo dooierzakje rechts jongen, links meisje....

Bij een uitwendige echo is dit dan andersom om dat het beeld in spiegelbeeld is

7. Sosaa

Sosaa Nieuw lid

3 dec 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor t meekijken, ladies.

LovelyMommy84, je legt de theorie precies uit zoals ik hem ook begrepen heb. Alleen dacht ik dat links op de foto rechts in werkelijkheid is. Heeft niet te maken met gespiegelde echo's, maar het gaat er om dat de placenta zich links of rechts in het lichaam van de moeder ontwikkelt. Je moet de echofoto eigenlijk op je buik leggen op de plek van je baarmoeder. De onderkant van de foto wijst dan naar je benen.

Blijft een ingewikkelde theorie hoor. :(

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

Deel Deze Pagina