Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je toch even heel veel sterkte wensen. Wat moet dit moeilijk zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet hoe je dit kunt plaatsen. Geef het de tijd meis. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!
Wat ontzettend verdrietig nieuws en wat een moeilijke situatie. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Knuffel
Verschrikkelijk... Echt verschrikkelijk! Ik heb er geen andere woorden voor. Héél veel sterkte de komende tijd!
Koude rillingen... Wat vreselijk... Heel veel kracht en sterkte gewenst. Ik vind het heel erg voor jullie.
Wat een onmenselijke beslissing staan jullie voor Welke keus je ook maakt, je doet dit uit liefde voor je kind.. Heel veel kracht voor nu en in de toekomst toegewenst.
Dank jullie voor de lieve woorden. Ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. Wat een fijn mens. Ondank alles voelde ik me erg prettig bij haar. A.s. Maandag wordt de bevalling opgewekt met pillen. Zaterdagavond moet ik al 1 pil nemen. Ik heb geen idee hoe ik mij moet voelen. Zit nu in de overlevingsmodus. Maar ik weet: dit moet gewoon gebeuren. Er is geen weg terug. Nooit kunnen vermoeden dat ik deze beslissing zou moeten nemen. Ik wacht maar af....