Hoi allemaal, Ik moet echt even wat kwijt. Gisteravond het vreselijke bericht gekregen dat mijn nichtje (aangetrouwd eigenlijk, vrouw van mijn neef dus) heel ernstig ziek is. Leverkanker, overal uitgezaaid... Ben me rot geschrokken, ze is nog maar 34, komt haast nooit voor bij jonge mensen in NL... Ben er zo kapot van :'( Ze hebben net een zoontje van 1 ...
o jee.. ja dat is inderdaad vreselijk.. wat erg.. heel veel sterkte.. menn dat is als moeder toch je ergste nachtmerrie, afscheid nemen van je kindje en man wetende dat jij de kleine niet op ziet groeien. arme arme vrouw.
Arme arme gezin. Want moeders ziet t kindje niet opgroeien maar papa en kindje moeten de rest van de tijd zonder moeders. Kan je je toch niet voorstellen zoiets (krijg al tranen in mn ogen als ik er aan denk) Vreselijk
Oh oh oh wat vreselijk zeg! Geen woorden voor. Ik heb mijn vader 3 maanden geleden hieraan verloren. Die was ook nog niet oud maar dit is wel heel erg jong zeg. Pfff. Krijg er kippenvel van. Sterkte!
O gatverdamme ik krijg altijd een knoop in m'n maag van dit soort berichten. Ik ben ook als de dood dat er wat gebeurt binnen m'n eigen gezinnetje. sterke meis, ik hoop dat ze nog een mooie pijn vrije tijd heeft.