Hallo dames, Bij babydump hebben ze nu een actie dat je een gratis maxi cosi krijgt bij aankoop van een combiwagen. Scheelt dus weer 140 euro. Deze actie geldt tot 7 maart. Zoals jullie kunnen zien ben ik nog maar heel pril zwanger en lijkt het me niet verstandig om nu al te gaan bestellen, toch? wat zouden jullie doen? PS: heeft babydump trouwens niet vaker zo'n actie? Gr Tink
nou wij hebben bij onze dochter toen ook een kinderwagen met een maxicosi gekocht. Dat was in 2008. Trouwens wel gewoon de echte maxicosi niet dan van safety first, die vondt ik niet zo fijn en dan moet je gewoon iets meer bijbetalen. Naar mijn weten doet de babydump dit vaker, maar je kunt nu gewoon bestellen want je kunt het gratis afzeggen als je iets zou gebeuren meen ik....
het soort auto stoel is wel afhankelijk van het soort kinder wagen zo krijg je bij een quinny speedi een maxicosi city. bij een maxicosi mura een maxi cosi cabrio fix en bij een goedkopere x adventure/ mutsearts een safe first bij de basics collectie krijg je er geen. hoe duurder de kinder wagen hoe luxer de auto stoel. en dan is het ook zo dat je een hele set moet afnemen om recht te hebben op de stoel deze actie hebben ze altijd namelijk
Is niet waar Amfy, wij hebben een mutseart gekocht en de maxicosy cabriofix erbij gekocht voor nog een 70 euro volgens mij... Bij babydump kun je altijd goed pingelen zeg maar hahaha...maar de kinderwagen wat wij hebben gekocht was al een mooie prijs helemaal compleet..
ja oke gekocht maar die korting die je krijgt is de aanschaf waarde van de baby first. maar als je hem voor niets wil krijg je een baby first mee
ja precies....trouwens goed dat je nog bv geeft...ik heb dit ook een jaar gedaan nu ben ik weer zwanger en kan niet wachten om het weer te mogen doen!! effe tussendoor haha
Ze hebben inderdaad vaak dat soort acties (al die grote winkels) . Maar bij al die grote winkels geld ook bijna altijd dat als je een grote aankoop doet (kamertje, wagen etc) dat je hem gratis af kan zeggen als het fout gaat.
Verder kan de Cabrofix met Isofix worden gebruikt als je de juiste basis hebt en een auto moet Isofix.
De actie van babydump is inderdaad verlengd, deze actie liep al langer. Maar inderdaad het scheelt weer 140,-. Mocht er iets in je zwangerschap niet goed gaan dan kun je je bestelling (kosteloos) annuleren. Heb onze babykamer met 10 weken besteld, ook vrij pril dus. Succes met je keus, fijne zwangerschap!
Wij hebben onlangs nog een kinderwagen (gewoon de basis, niet met toeters en bellen) gekocht bij Babydump en hoewel er in de folder een Maxicosy City bij zou zitten, kregen wij er de duurdere uitvoering bij, de Cabriofix. Dus wat in de folder staat, kun je best nog in je voordeel ombuigen. Overigens zijn er best vaak acties.
Wij hebben onze kinderwagen en onze kinderkamer bij Babydump besteld. Bij de Mura 4 krijg je inderdaad de Cabriofix. Bij ons kamertje kregen we 175 euro uitzoek korting (dus weer korting op de kinderwagen) en een gratis box.
Ik wil idd de Mura waar je dus de cabriofix bij krijgt. Ach ik kijk wel wat ik doe. Ik heb dinsdag mijn eerste echo, sowieso eerst die maar afwachten...
En de cabriofix past ook op de easybase als je geen auto met isofix hebt. Dit is tegenstelling tot de City.
Ik heb ook een gratis autostoeltje gekregen bij mijn Mura4 en bij een kamertje krijg je een gratis babybox in jouw gewenste kleur...geld alleen niet op de basic collectie....... laat ik die nou net gekocht hebben looool want zelf een box kopen en een kamertje uit de basic collectie die ik mooi vond kwam alsnog voordeliger uit dan duur kamertje met gratis box.
Die actie loopt al heel lang, 3 jaar geleden toen wij gingen kijken was dat ook zo. En voor het nieuwste model maxicosi hebben we toen geen 140 Euro, maar 100 Euro voor betaald bij Babymax. Als je geen stoeltje erbij wilt, kun je gewoon om korting vragen. Uiteindelijk hebben we de wagen en het kamertje bij Babypark gekocht, na wat onderhandelen kwamen we daar alsnog op een betere prijs uit dan bij Babydump en verder hebben ze bij alle grote babyzaken ongeveer dezelfde voorwaarden en met onderhandelen kun je je aardig wat besparen.