hallo, weet iemand of je de boekjes ook kan kopen als je geen ad hebt? ik wil ze heel graag verzamelen, maar we hebben geen ad namelijk.
Ja hoor, via https://actie.ad.nl/disney/?ref=pb Moet je wel verzendkosten betalen (maar geen AD te kopen ) en je krijgt er nog ansichtkaarten bij.
het pakket op ad.nl had ik inderdaad gezien, maar mijn vriend wilde het niet in een keer hoeven betalen. maar ik ga zeker bij de ah kijken.
jeej ik heb de eerste. ze lagen bij de infobalie. Ze zei wel dat ik een bon moest hebben. Toen ik vroeg en als ik die niet heb ging ze scannen. Nou, zegt ze, dan is ie evengoed 3,95 haha. Dus maar gauw afgerekend en gegaan haha. En mijn zoon heeft hem niet meer losgelaten. Helemaal blij dus.
Hier heeft mijn buurtsuper de bon ook niet nodig. Die bon zorgt er volgens de eigenaar voor dat het AD alleen maar extra verkocht wordt. Maar ik kan hem ook zonder bon ophalen. Hij hoeft de bonnen ook niet ergens in te leveren ofzo. Iedere week leggen ze er eentje voor me apart, dan heb ik straks zeer weten de serie compleet.
Hier zeiden ze dat er iedere vrijdag een nieuw boekje kwam, dus helaas geen serie in 1 keer te koop. had de eerste gemist, gelukkig hadden ze die nog achter liggen.
zijn inderdaad niet in 1 keer te kopen. maar ook op de site krijg je er elke keer 1 thuis volgens mij
Oohw hier ga ik op letten morgen ff naar de ah hopen dat ze wat hebben. Mijn zoontje houd erg van disney. Wij hebben hier zowiezo veel luisterboeken. Mijn moeder past elke maandag op mijn zoontje maar ziet maar 5 procent. Ze kan dus niet voorlezen. Mijn moeder neemt elke keer dan een speciaal apparaat mee waar de cd in kan en op die manier probeert ze toch de boeken voor te lezen. Wij hebben dus meerdere van dit soort boeken maar weet zeker dat mijn zoontje hier ook heel blij mee zou zijn.