weet niet of het hier mag staan... maar op marktplaats verkopen ze het en ik heb hem gratis gevonden in ieder geval ga zo de voorwaardens erbij zoeken maar weet zeker als je nu boekt voor binnen nu en voor de kerst dcht ik dat het telt... je moet dan bij het boeken als kortingscode ...samen... intoetsen en krijg je 50 % korting veel plezeir ermee
SAMEN: 50% korting Geldig: Voor aankomsten van 7 november 2008 tot en met 8 maart 2009. Voor een weekend of midweek. Voor alle parken in Nederland, België en Duitsland. In combinatie met Friends voordelen in Nederland, België en Duitsland. Niet geldig: Voor aankomsten in de periode van 22 december 2008 tot en met 5 januari 2009. Voor aankomsten in de periode van 13 februari tot en met 27 februari 2009. Voor Economy cottages in Bispinger Heide (D). Voor 8-, 10-, 12- en 16-persoons cottages en Eden cottages. In combinatie met Jonge Gezinnen Korting, Kids Korting en 55+ Korting. In combinatie met Vroegboekkorting. In combinatie met andere speciale acties, waardebonnen, kortingen of de VakantieVoordeelKaart. Voor reeds gemaakte boekingen. Algemene boekingsinfo Uiterste boekingsdatum: 30 november 2008. Voor dit aanbod is slechts een beperkt aantal cottages beschikbaar. Een contante uitbetaling van de korting en de Friends voordelen is niet mogelijk. De cottagehuur is exclusief reserveringskosten, toeristenbelasting en overige gemeentelijke heffingen. U bespaart 5 op de reserveringskosten bij online boeken ( 24,50 i.p.v. 29,50). Het aanbod is strikt persoonlijk. Wijzigingen in het aanbod zijn voorbehouden.
Even goed kijken of dit niet de parken zijn waar ze ana het verbouwen zijn...kan ook zijn dat ze daarom 50% geven. Ze zijn het koemdn jaar een heleboel parken aan het verbouwen en de plaza's zijn dan dicht en kun je ook niet zwemmen enzo
Hoi, Zijn dit kortingsbonnen ofzo en waar kan je deze krijgen. Ik zal op marktplaats ook al verschillende aanbieders die 10 euro vragen. Wij willen graag in januari naar center parcs gaan en die korting zal prima van pas komen . Groetjes Senna
is via een kortingsbon van iets maar je hoeft niks te laten zien als je alleen die code invult is het goed en had inderdaad ook op marktplaats gezocht, toen verveelde ik me.. en ging op google zoeken en vond zo de code dus dacht meld het gelijk hier
Ik heb een stotter pc denk ik haha. Maar het is gelukt, we gaan op de verjaardag van de kleine, jeeeeeey!
Hoi meiden, Het is echt vaag, ik heb geboden op marktplaats op zo`n kortingskaart dacht ik. Nu krijg ik een mail dat het bod is aanvaard en nu heb ik de actiecode gekregen (in dit mailtje). Maar nu kan ze de actiecode toch wel 100 keer verkopen? Ze schreef dat ze erop vertrouwd dat ik het geld overmaak! Nou ja zeg... Ik zal het wel doen maar ik vind het wel vaag..... Groetjes Senna
ja ik had inderdaad ook op marktplaats gezocht en dacht krijg de schijt ik zoek even op google en vond hem gelijk vandaar dat mensen die het verkopen gewoon zwaar oneerlijk is! want hij is inderdaad 100000000000000000000 maal te gebruiken
Jammer bij mij lukt het niet om te boeken. Ik denk dat er al een hoop data niet meer beschikbaar zijn zou dat kunnen? Heb t een aantal keer geprobeerd met een aantal parken en krijg steeds dat de code onjuist of niet meer geldig is. Terwijl ik ook een datum met een midweek heb geprobeerd en toen deed ie t wel, terwijl als ik de weekenden pak hij het vaak niet doet. Echt jammer!
Oh domme muts dat ik ben. Ik dacht juist voor de 8,10 persoonshuisjes Heb t weer verkeerd zitten lezen! We gaan met zijn 6en dus ga ik die meteen even proberen haha.
Hoi meiden, Ik zit nog te twijfelen, ik vind het echt oneerlijk dat iemand zo makkelijk geld verdiend, mijn man vind dat ik het gewoon over moet maken dus dat ga ik denk ik maar gewoon doen. Ik heb ook even op google gekeken en ook ik kon makkelijk de code vinden. Vanavond ga ik snel boeken dus wil je met 50 procent korting naar center parcs dan stuur je mij morgen maar een pb, ik geef de code gratis haha. Groetjes Senna
Senna echt niet doen hoor. Laat ze toch doen mensen die zo aan hun geld willen komen echt belachelijk! Die code is gewoon algemeen bekend en zo overal te vinden! Ik heb trouwens ook zojuist geboekt! Heb er nu al zin in Maar niet betalen hoor!