mijn zoontje zag ze bij zijn nichtje en vind ze helemaal super. Helaas zit er hier geen emte in de buurt. Daarom op deze manier een oproepje dat ik op zoek ben naar de poppetjes.
Helaas heb ik ze niet voor je, mijn dubbele heb ik geruild en ik heb er een aantal via Marktplaats aangeschaft: ⥠Vind emte maya op Marktplaats.nl voor 0,50 euro heb je ze al en als je er meerdere bij één verkoper koopt, vallen die verzendkosten ook erg mee.
Ik heb er wel een aantal dubbel. Heb je ook iets te ruil?? En waar woon je ivm opsturen of ophalen....
Ik heb de volgende poppetjes, voor babyzegels en de vergoeding van de verzendkosten te ruil. 1 x Koningin 1 x Flip 1 x Kurt 3 x Shelby 1 x Paul 1 x Tekla 1 x Max
als het is: koningin nr. 22 flip nr. 8 kurt nr 12 paul heb ik nog geen. tekla moet ik ook nog. max moet ik ook nog. dan heb ik interesse.
Wat ik uit het overzicht kan halen heb ik de volgende nummers. 9 Flip 11 Paul 13 Kurt 22 Koningin 26 Tekla 27 Max 28 Shelby, 3 x Bij interesse pb me maar!
heb al even op de site gekeken. Het zijn niet helemaal dezelfde. Ze hebben beweegbare armen en benen. En ze kosten 2,49 per stuk!