he bedankt, ga ik strakjes even naar de etos die pakken van de kruitvat waren idd zo goedkoop maar was restparty is bij ons nu op
Overzicht van alle folder aanbiedingen in Nederland en daar kan je dan aanmelden voor soort alarm ding. En dan krijg je elk week bericht met reclame over huggies. of andere reclame als je dat natuurlijk ook wil.
voor 3.50?? wow das goedkoop, hoeveel zaten daar in dan? Ik heb ze hier bij de action gehaald, 5 euro, vond ik ook niet duur!
verkoopt action ze ook ja ? is dat altijd ?? wbt ah 1 voor 1..... vandaag ff ingeslagen, maatje 5 nodig voor zoonlief, daar 8 pakken van gekocht, maar maatje 3 voor dochterlief hadden ze niet...wij vragen... ja die zijn al op we waren er al redelijk vroeg bij... dus veel hebben ze er niet van gehad, toen maar vast een paar van maatje 4 mee genomen, ze is bijna 7 kilo dus ze kan straks maatje 4 aan, maar goed iig.... toen dus met 12 pakken ofzo weggegaan.... lagen er nog maar 5 pakken...werd ook niet meer bijgevuld.... blij dus dat we er optijd bij waren scheelt weer 4 euro per pak
wij hebben ook alvast wat gekocht. maatje 2 en 3. ze krijgen elke ochtend levering bij de appie, dus zal echt wel aangevuld worden hoor.
ik heb ze maandag zelf gehaald, maat 3 was er niet en ik vroeg of het nog geleverd werd....en dat werd het niet.
Bij 3 AH's geweest, die verkopen nooit huggies. In de XL waren ze wel,maar alleen grote maten. Maar bij de AH kan je dan toch zo'n waardebon krijgen?
Volgende week bij etos 1+1 gratis voor de meiden die het mis liepen bij AH!! maximaal 8 pakken per klant
hier de appie even gebeld. En waren er ook niet, maar krijgen morgen nieuwe lading en worden hier pakken appart gehouden. Ideaal