Beetje jammer dat als je er op klikt de prijs veranderd. Zie leuk shirtje van 8 euro en dan klik ik erop is ie 14 euro!
Ik had zelf ook wat problemen met de aangegeven prijzen. Alles blijkt 50% korting te zijn, er zat een fout in het systeem en het eind bedrag klopt dan wel. Ik vind het helaas klein vallen, voor mijn zoontje was het wel de goede maat maar voor mijn dochtertje moet alles helaas terug... en de grotere maten zijn al uitverkocht... :x
Het valt aan de kleine kant inderdaad, ik had gelukkig maatje groter besteld. Wel heel leuk mooi spul in frisse kleuren!
Hm, valt klein dus.... hopelijk kan mijn dochter het nog aan. Heb geen probleem met de prijs ondervonden hoor? Wat me wel opvalt is dat er nu bij andere artikelen "low on stock" staat dan gister... Verkooptruck?
Heb het binnen! Had 86/92 besteld maar dochter zit vaak al in 92. Moet zeggen dat ze het nog erg goed past! Shirt sluit mooi aan, maar mijn dochter is wel erg smal dus voor een normaal postuur is het misschien aan de strakke kant.
klopt valt wel wat smal. Is heel mooi spul! Blijft zeer goed in de was. En dat low on stock klopt want soms komt er weer nieuwe voorraad binnen. Dus die sale is leuk maar ze hebben alsmaar nieuwe voorraad.
Voor lezers van de Hip&Hot nieuwsbrief heeft Muck nog wat extras; met de actiecode HIPHOTVERZ betaal je namelijk ook geen verzendkosten! Misschien werkt deze. Er staat niet bij hoe lang hij geldig is. Bij mij deed hij het niet en kreeg ik de verzendkosten terug. Anders vraag je het even, kan ook via de chat op hun site, werkt erg makkelijk. Succes!
Ik heb het even uitgeprobeerd en hij doet het. Er is nu op verschillende restanten zelfs 70% korting. Let wel op dat de prijs op de site wordt doorgevoerd in het winkelwagentje, want dat doet hij niet altijd heel raar. Succes!