Via je extra voordeel kaart van de kruidvat kan je weer luiers inslaan: Dit is de link, hoop dat hij werkt! Kruidvat Voordeel Zou je nu ook gewoon van deze aanbieding gebruik kunnen maken ook al heb je hem niet op je voordeel kaart geactiveerd, of dat je de aanbieding niet hebt gekregen??????
Bij het scannen van je kaart haalt hij de korting eraf. Op deze bon zit geen barcode dus ze kunnen ook geen korting scannen lijkt mij.
Jammer, ik heb net mn kaart geactiveerd maar ik krijg bodylotion als aanbieding.... das wel een beetje jammer
Ja die module heb ik wel aangezet, maar ik ben denk ik nog niet lang genoeg zwanger om de aanbieding te krijgen. Maakt zoveel uit heb ik totaal al tien pakken luiers van de etos weten te bemachtigen met de kortingsbon van 5 euro
Hoe lang zwanger maakt helemaal niet uit. Ik krijg al meer dan een jaar ca. iedere 2 maand deze aanbieding. Nu wel 2 keer heel kort achter elkaar trouwens.
Hier ook twee keer dicht op elkaar. Terwijl ik de aanbieding bij de geboorte van mijn dochter nooit heb gehad (las er hier wel geregeld over). Nu dus al maar even twee keer ingeslagen Mijn man wordt gek van mij...
Dat maakt jammer genoeg niet uit want je krijgt alle aanbiedingen, ook de niet baby/mamma aanbiedingen. Als je net een voordeelkaart hebt genomen kun je deze aanbieding pas de volgende keer mee krijgen. Ik heb de aanbieding nu minimaal 4 keer gehad in 3 maanden tijd.