Hi meiden, zag nog geen topic staan maar misschien is dit dubbel. Bij de Hema in Leiden hebben ze bij wijze van proef een actie van 1+1 gratis op alle kleding (kinderkleding, dames en heren, onderkleding) tot zaterdag a.s. Als het succesvol is (gezien de rijen bij de kassa wel!), gaan ze het ook nog een keer landelijk doen in december. Dat vertelde de manager van de Hema in ieder geval aan ons. Ze hebben dit bij nog een paar Hema's maar welke weet ik niet precies. Mocht je een Hema weten waar ze dit ook hebben, meld het even. Ik heb flink ingekocht voor mijn kleine meid. Leuk om te weten mocht je er heen willen, ze hebben momenteel (landelijk) een actie van 3 rompers kopen, 1 gratis. Daar bovenop krijg je dan dus nog de 50% kortingsactie. Dus 4 rompers die normaal 5,50 per stuk zijn heb ik nu in plaats van 22 euro, 8,25 euro betaald Succes met kopen!
welke 50% actiekorting? oke, kwartje moest ff vallen hier zal morgen eens kijken of hier de hema ook mee doet
Nieuwsgierig als ik ben heb ik ff met HEMA gebeld... De volgende filialen doen mee: Breda Utrecht Apeldoorn Leiden Nijmegen Maastricht Leeuwarden Amsterdam kinkerstraat Rotterdam Alexandrium Haarlem Schalkwijk Als er niks achter staat is het het filiaal in het centrum. Willen jullie nu wel ff wegblijven van Nijmegen, want daar wil ik vanmiddag nog heen (ziet lege schappen voor zich - aaargh) Als het een succes is dan wordt de actie waarschijnlijk midden december nog eens herhaald. Houd de website van de HEMA in de gaten! Kan zijn dat hij niet meer op tijd in de folder kan worden gedrukt.
Sokken gelden niet in de actie, die vallen onder kledingaccersoires. Helaas zijn die uitgesloten van de actie. Ben vandaag nog even in Haarlem Schalkwijk geweest en daar is de actie 2+1 gratis, dus niet zoals in Leiden 1+1. Heeft er volgens mij mee te maken dat het een test is. Het was in Leiden megadruk, in Haarlem helemaal niet. Weet dus niet of de actie in alle vestigingen hetzelfde is.
Ohh daar rij ik graag eventjes een half uurtje voor naar Maastricht Nu maar hopen dat er nog wat te krijgen is als het vandaag ook al was... Te vroeg gaan heeft ook geen zin want dan sta ik in de file, balen! Bedankt voor de melding in ieder geval!
dank voor deze info.. nu denk ik niet dat ik de moeite neem om naar h'lem s'wijk te rijden. die verdomde n205 is zo irritant op het moment!