vanaf 2 maart... heb hem al besteld, verheug me er nu al op een dagje de hele Twilightreeks achter elkaar te kijken
Ik wil eigenlijk de hele dvd box. Maar wil ook die speciale editie met extended versie .... Geen idee wat ik nu het beste kan doen.
Ik heb net de film gezien en omg dit was het wachten wel waard.. Mooie afsluiting Alleen jammer dat ik het niet in de bios heb gezien..
Oeh morgen moet ik werken en als het goed is, ligt de blu ray in de bus als ik thuis kom. Nu al zin om te kijken.
Mijn vriend had een PlayStation spel gereserveerd bij Bol, op de release datum werd die verzonden. Hij had hem dus volgende dag in huis, ben benieuwd of dat met deze dvd ook zo is.
Heb vandaag breaking dawn part 2 gezien en menn wat viel die tegen zeg, man vond er ook niks aan. Vond dit echt het slechtste deel eruit
Dat vind ik dus ook! Ik vind er niks meer inzitten, mist de spanning van de andere delen. Het mist zoveel van wat er in het boek beschreven wordt. Alsof ze het snel even af willen handelen. Echt jammer.
Via bol.com besteld en zaterdag in huis en (ook de bluray 3 disc) en genoten. Hoewel Twlight 1 voor voor mij de leukste blijft (film) New moon, vreselijk, dat eeuwige gezeur van bella Ecplips, weer dat gezeur van bella (wie wil ik nou, jacob of edward blablabla) maar dat gevecht vond ik leuk, hoewel de verhalen rosalie en jasper volledig in het niet vielen. Breaking dawn prt1 tja.... Breaking dawn part 2 vond ik wel leuk, dat gevecht, renesmee etc Boeken Twilight leuk Nieuwe maan, niet leuk Eclips, leuk omdat je meer te weten komt over rosalie en jasper en het gevecht, niet dat gezeik van bella morgenrood leuk
Ik vind de film ook erg tegenvallen. Voor een laatste deel mag je wel iets meer verwachten. Ik had hem in de bios gezien en naar de film stond ik echt buiten van uhm oke, was dit alles? Vond het gevecht wel mooi gefilmd enzo maar dat was het ook wel. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik Kristen Stewart een enorm slechte actrice vind dus ik irriteer me ook altijd wel wat aan haar.