Chloe is een beetje ziek en snotverkouden, daardoor slaapt ze ook een stuk slechter en is vaak wakker! Slaapt ze met een beetje lekker besluiten de buren weer keihard hun muziek aan te doen grrrrrr ik kan ze wel wat doen, ik haat dit......
Ja misschien als je uitlegt dat ze nu ziekjes is dat ze er rekening mee willen houden? Zou ook balen!
Oh, daar heb ik ook zo'n pesthekel aan! Er bestaan draadloze koptelefoons of vrijstaande huizen denk ik dan. Zo egoistisch...
Als je aanbelt en ze horen de bel zelfs niet dan zou ik de politie bellen voor raad te vragen. Misschien kunnen zij langs komen? Sterkte
Oh ik vind dat ook vervelend. Onze huizen zijn wel goed geïsoleerd, maar onze buren hebben hun tv en geluidsinstallatie precies tegen de muur staan, waar onze bank tegenaan staat. Soms gaan ze een film kijken en dan komt het gedreun van de actiescenes zo door de muur heen. Ik word er helemaal gek van! Ik kan het niet uitleggen, maar mjn hoofd trilt zowat mee en ik word er misselijk van. Ik heb al een paar keer gevraagd of het wat zachter kan en dat doen ze dan ook, maar ik voel me toch altijd heel opgelaten als ik het moet vragen. Een tijdje geleden ook, maar dat was overdag. Door het gedreun kon ik me niet concentreren op wat de visite zei. Dus ik weer vragen. Zegt de buurman: "Oh, ik dacht: Dat kan wel overdag." Ja IS ook wel zo... in principe heb je geen poot om op te staan, maar ik vind het echt heel vervelend. En ik weet dat ik daar waarschijnlijk een uitzondering in ben en daarom voel ik me helemaal opgelaten. Die zullen wel denken: Daar heb je dat zeikwijf weer...