In het kraampakket (begin 2012) van Zilveren Kruis Achmea zat een lichtbruine knuffelhond (teckel) met geruite oren. Op het label staat dat de knuffel van Natalis is. Mijn zoontje van 6 maanden heeft deze knuffel als zijn lievelingsknuffel uitgezocht en slaapt ineens slecht zonder zijn hondje. Helaas is deze knuffel niet meer te verkrijgen via de verzekeraar of via Natalis. Ik hoop daarom dat iemand mij kan helpen om reserve knuffels te verzamelen! Verzendkosten worden uiteraard vergoed.
Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Tegelijkertijd met dit bericht had ik ook een oproep op marktplaats gezet. Inmiddels kan ik een hondenschool beginnen want ik heb nu 4 extra (reserve) hondjes! Dit moet toch wel genoeg zijn? Nogmaals bedankt voor de reacties, ik had niet verwacht dat er nog zoveel hondjes rondliepen groet, Linda
Mijn jongste is verslingerd aan deze hond! Ik heb er 3 van. 1 voor in bed, 1 op het KDV en 1 reserve (als we weggaan). Ik heb ze via MP gevonden, beide nog helemaal nieuw! Succes!