Ik ben nu 21.4 weken.zwanger! Vorige week.zei de vk dat ik minder moest gaan werken ivm veel stress opt werk (meer dagen inplannen dan je oppas hebt,op dagen inplannen dat je vrij hebt gevraagd en zon soort dingen) als je er wat van zegt doen.ze er niks aan! Ook heb ik.veel rugpijn en een.kleine wat nu al tegen de ribben aanduwt als ik lang zit... Ik werk in een supermarkt dus het is of kassa of vullen, of karton weghalen.. Nou vullen doe ik al niet meer (te zwaar) maar lang aan de kassa krijg ik.zo'n rugpijn van en t lange zitte, dat de.kleine dan bij de ribben gaat duwen! Nu overlegd en zou 10 uur gaan werken ipv 20, bedrijfsleider deed niks aan de planningen en personeelszaken belde niet eens trug enz.. Dus vandaag me compleet in de ziektewet gegooid omdat ik gewoon moe word hiervan! Heb gezegd dat ik veel pijn had en toen belde dus personeelszaken op dat we dan wat gaan rregelen kwa minder uren enz maar moes ik terug bellen, maar pakt ze weer niet op en ze belt ook niet terug! Ik word hier zo gestresst van! Met mn.bedrijfsleider kan ik.het niet vinden en die moet alles van andere horen, en bij de arbo sta ik voor de helft ziekgemeld, alleen wil.mn brdrijfsleider er niks van weten dan... Ik weet t ff allemaal niet meer hoor! Zo heb ik 9 aug verlof en had vakantie gepakt vanaf 1 aug, want ik dacht ga t tog.nooit redden dus pak ik ervoor maar vast vakantie.. Nu moet ik deze vakantie.gaan verzetten, dus dan moet ik doorwerken tot 34 week met een.half dode rug nu al... Ik zit dr ff helemaal doorheen!! Wat een belachelijke baas heb ik tog
Wat vervelend zeg!!:x Volgens mij zijn ze verplicht om je werkomstandigheden aan te passen als het niet meer gaat. Heb je geen leidinggevende, zoals teamleider of afdelingschef, onder de bedrijfsleider waarmee je kan gaan praten? Je kan ook de arbo arts vragen of hij wil bellen en overleggen met je werk? Ik werk zelf ook in een supermarkt, maar daar gaat het gelukkig niet op zo'n manier! Kan je ook niet voorstellen om de cosmetica te vullen en om het een beetje af te wisselen. Dus uurtje kassa, uurtje in de winkel enz? Er zijn altijd wel lichte werkzaamheden die je kan doen, maar dan moeten hun ook wel meewerken... Succes!
Als ik jou was zou ik toch proberen een gesprek met je bedrijfsleider aan te gaan en zeggen dat je het echt niet meer trekt. Dit kunnen ze niet negeren! En dan moeten ze idd aangepast werk aanbieden. Als ze dat niet kunnen aanbieden zou ik me ziekmelden, sterkte meis! Hou je rustig, ik weet hoe vervelend werkgevers kunnen zijn.
Eindelijk.diegene aan de telefoon.gehad en hebben besproken dat ik minder zoh gaan werken en zelfs dagen en tijden afgesproken! En zij zou dat doorgeven in het filiaal!Dus ik voor de zzekerheid mm bedrijfsleider gebeld, nou die wist van niks, moes ik.rayonmanager bellen, hij wist ook van niks! En waar ik dat mee heb afgesproken neemt niet op, terwijl.dit morgen al ingaat grrrr! Ik zit dr eg doorheen hier!
Ik zou vragen om bevestiging op de mail ofzo over de minder uren, dan heb je wat zwart op wit. Dit kan echt niet...nog even en je wordt ziek! Hebben ze helemaal niets aan je...