Manlief zijn abo is vandaag ingegaan, maandag gaat die van mij. Nu hebben we 500 mb erbij genomen, de jongen in de winkel zei dat dat genoeg zou zijn als je FB, mail en whatsapp wilt gebruiken. Ook erbij vermeld dat we geen wifi hebben. Nu hebben we vanmiddag internet aangezet, en krijgt ie net een berichtje dat hij al op 90% zit... Is dat niet wat snel??? Wat doen we fout?! Hij heeft alleen een beetje rondgekeken in de market, whatsapp gedownload en iets van de smurfen gedownload...
Woooooow!! Dat is bijna onmogelijk zeg maar!! Zou voor nu het iternet gelijk uitzetten anders word de rekening torenhoog!! En morgen (of nu als t nog kan) gelijk bellen!
Zo, dat kan haast niet zeg! Mijn vriend heeft 1000mb, géén wifi, is 19 dagen geleden ingegaan en heeft nu nog zo'n 700mb over!!! Internet staat continue aan..
Inderdaad internet gelijk uitgezet na bericht! Morgen ook maar even langs de winkel, toch gemakkelijker dan over de telefoon...
Hebben jullie filmpjes op internet zitten bekijken ? Of bestanden gedownload zoals bijvoorbeeld spelletjes ofzo ?
Dat met die smurfen was een foutje, waren cheats voor het spelletje, maar verder dus geen filmpjes oid... Maar lijkt me dat die cheats ook niet zo belachelijk heftig zijn, of wel? Waar kun je dat trouwens zien, staat dat in die market erbij vermeld? (kan nu dus niet meer kijken omdat internet alweer uitstaat!)
Volgens mij is dat een spelletje wat Mb's vreet. Google maps is ook heel zwaar. En mail pushen. En Draw Something, Pocket Frogs... Er zijn zo stiekem wel wat spelletjes en apps die veel Mb's zijn.
Is het T-mobile? Mijn abonnement liep vanaf de eerste van de maand, en halverwege de maand ging mijn abonnement in maar dan wel met halve minuten en MB's. Is dat het dan misschien? Dat hij tot 1 mei zoveel mb had, en dat omdat hij nu even wat extra internet gebruikt dat nu voor 90% op is?
Oja: tip: Kijk op je telefoon of je al zo'n app hebt, anders downloaden: Een app die bijhoudt hoeveel Mb's ge verbruikt. Zo kun je ook zien welke apps de boosdoener zijn, maar ook als het bijvoorbeeld onterecht is! Man, wat ben ik blij dat ik nog onbeperkt internet heb van T-Mobile!
Precies, en het downloaden op zich vreet ook al MB's En google maps, die zou ik dus nooooit gebruiken op mijn telefoon, Trouwens, weet niet welke provider je hebt maar ik zit bij hi en die hbben een heel handig appie '' MB check '' zo kan je zien hoeveel mb's je elke keer verbruikt.
idd.. soms begint je abonnement, maar omdat hij in de helft vd maand ingaat krijg je ipv 500 mb misschien maar 100 mb ofzo. 500 mb krijg je haast nooit op in een halve dag, ook niet als je fulltime filmpjes kijkt ofzo
Jazeker wel, filmpjes kijken op youtube of dingen bekijken via google maps vreet mb's en ik weet wel zeker dat je dan aan je Mb's zit ...
dan heb ik geluk dat ik nog een ''oud'' iphone abbo heb waarbij onbeperkt internet word vergoed jammer dat als ik mijn abbo verleng in juli de andere voorwaarden ingaan haha edit: kijk net op mn iphone hoeveel ik verbruik, en dat is nog geen 250 mb per maand had ik echt meer verwacht..ik moet zeggen dat ik eigelijk altijd op mn iphone zit ( bijv op facebook en hier op zp) en nauwelijks achter de computer, en kijk ook wel 1x uitzending gemist per dag op mn telefoon
soms wel, maar schakel vaak gewoon op 3G omdat ik toch een abbo heb met echt onbeperkt internet ( abbo is van 2008 ) en het anders zonde vind als ik het toch nooit gebruik maar 500 MB per dag verbruiken vind ik knap alleen op GPRS/3G ben eigelijk wel benieuwd wat iemand per maand verbruikt die 30 dagen lang superveel internet op zijn/haar telefoon via 4G/GPRS, iemand die dit zelf doet, en hoeveel verbruik je dan? ''standaard'' is het volgens de providers toch 500 MB/1GB wat ze zeggen dat het gemiddelde is dat iemand per maand verbruikt, toch? bij tmobile heb je abbo's die maar tot 2000 mb gaan voor echte die-hard internetgebruikers op je telefoon, maar hoger gaat het volgens mij niet? T-Mobile.nl: iSmart abonnement daarom vind ik het raar dat je 500MB per dag kan verbruiken, dat zou 15 GB per maand zijn en dan ben je een zeeeeeer extreme telefoon gebruiker