500 mb in 1 dag??

Discussie in 'De lounge' gestart door klein hummeltje, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb ook t mobile, maar onbeperkt hoor, abbo is nu een paar maanden oud. Je gaat nooit extra betalen, alleen wordt de snelheid trager.

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Wat veel!! Heb mijn abbo morgen 2 weken, 1000 mb genomen en zit nu op 130n verbruikt.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ligt eraan

Bij het I smart Abbo van t mobile werkt het idd zoals jij zegt, maar niet bij alle abbos van tmobile geld dit. Bij bijv de start smart betaal je gewoon per mb buiten je bundel

4. tulip

tulip Niet meer actief

ow joh geen idee. Ik heb er 1 met dezelfde aantal minuten en smsjes wat ik gewend was en dat internet erbij voor 24,95 per maand en dan met een galaxy ace, dus ik was tevreden.

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Nou, het is dus erg apart verhaal dan... Verder helemaal niks gedaan! Maar zelfs als het abo begin van de maand telt, en dus maar een derde tegoed geeft nu, is het erg veel voor een middag... Morgenochtend na het babyzwemmen gaan we gezellig eens even kijken bij de telefoonwinkel...

Zitten trouwens bij vodafone nu...

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    De allereerste dag dat ik een nieuwe telefoon heb, is meestal de piek van mijn complete verbruik met die telefoon. Omdat je dan juist alles gaan downloaden en installeren en uitproberen. Helemaal als het je eerste smartphone is en je gaat eens kijken op de market. Oh, die is leuk, die wil ik wel eens proberen, en die en die, etc.
    Je ziet op de market wel hoe groot ze zelf zijn, maar niet hoeveel ze verbruiken. Heel veel gratis apps hebben reclame en iedere keer al een reclame banner getoond wordt, is dat weer een nieuwe verbinding met & download van internet.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als je daar dan toch zit, kun je de werknemer ook vragen om even wat instellingen zo te zetten, dat er geen 'sluipverbruik' is. Bijvoorbeeld dat je telefoon niet om de 5 minuten, maar om het uur of om de 3 uur controleert of je nieuwe mail hebt. Er zijn best wel wat apps die automatisch verbinding zoeken, i.p.v. wanneer de gebruiker het expliciet vraagt. Ook die weather app, die vaak op je home pagina staat, onder de klok, met een afbeelding van een zon of regen of zo. Die van mij refresht iedere keer als ik de homepage zie, oftewel iedere keer als ik mijn telefoon activeer. Maar je kunt dus instellen hoe vaak je wil dat hij dat doet, of alleen als jij op de refresh knop drukt.

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja maar als je net je telefoon nieuw hebt dan ga je dingen installeren omdat het nieuw is, ik heb nu ook iedere maand maar 200 mb verbruikt maar de eerste maand was ik ook aan de 600mb, puur omdat ik dan spelletjes ging downloaden, andere apps downloaden en nu is de nieuwigheid er van af en dan verbruik je heel weinig.. Foto's / video's plaatsen op je social media dat vreet bijvoorbeeld ook mb's

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#29 LittleMonsters, 20 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2012
    fout ligt bij de mensen die een kleine internet abbo hebben met een zeer kleine datalimiet en programma's als whatsapp (echte dataverbruikers) gaan gebruiken.
    whatsapp is te vergelijken met MSN,

whatsapp is een berichten programma die berichten verstuurt via internet.
    Dus is het logisch dat de databundel van de TS snel er door is gejaagd.

En net wat er boven gezegd wordt je gaat in 1 keer zoveel downloaden dat je verbruik mega wordt.. Als je dan ook nog geen wifi gebruikt gaat het erg snel.

10. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een dieharder..
    Gebruik whstsapp facebook chat viber en skype
    Kijk dagelijks youtube (muziek uk.tijdens.verschonen)
    Surf de hele dag door
    3 emailadressen die.elke paar minuten mail binnenhalenn..
    En 2 spelletjes draaiend (met reclame)

En mijn piek ligt eenmalig op 1500 mb (wifi en.3g samen)

11. kippiekip

per maand ? :$

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja en dan kun je geen drol meer.. dus het is wel onbeperkt maar echt met een slakkensnelheid als je voorbij het limiet bent.

13. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jups..

14. kippiekip

wooow dacht dat ik veel deed op mijn telefoon :D

15. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik deze maand zo doorga 500 mb per week..
    Maaaaar gebruik mn foon als.vervanging laptop dus echt.veeeeeeel kan niet zonder..
    Alleen mn zoon gaat voor mn foon

16. kippiekip

Kijk, dan kan ik het snappen, ik heb naast de telefoon een laptop dus denk dat als ze daar de MB's van bij zouden halen dat ik ook wel op zoiets kom hahaha ;)

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat is 1,5 GB per maand en is best netjes voor wat je allemaal op een dag doet op je telefoon
    TS verbruikt nu 500 mb per dag x 30 = 15 GB per maand

Daarom denk ik vrijwel zeker dat het niet klopt bij TS. Ze zou dan 10x verbruiken wat jij vebruikt per maand als ze zo doorgaat en dat lijkt me erg moeilijk om 10x meer te verbruiken wat jij nu doet:p

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Heb er de ballen verstand van, maar ik was ook als de dood dat ik over mijn bundel heen zou gaan, en zat de hele dag naar mijn trafficmonitor te kijken.
    Maar zelfs wifi en abo bij elkaar opgeteld ben ik nog nooit aan 1gb gekomem.
    Eerlijk is eerlijk ik kijk niet de hele dag filmpjes erop, maar hij is wel de hele dag aan. Whatsap, mail, fb forum etc etc

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Je bent niet de enigste hoor.. Ben getrouwd met me foontje.. Net wat je zegt zoonlief gaat alleen voor :)

20. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Volgens de meneer van de winkel vanmorgen was het probleem dat dat smurfen-gebeuren erg groot was, en dat het goed mogelijk was dat het abonnement inderdaad maar voor een derde is. Nu zag ik toevallig ook net dat manlief geen 500, maar 300 MB abo heeft (dacht dat ie hetzelfde als mij had!), dus dat zou nog maar over 100 MB gaan dan ongeveer, kijk, dat scheelt een slok op een borrel!

In ieder geval bedankt voor de adviezen dames!

Deel Deze Pagina