Na een paar verliezen een tijdje eruit geweest. Nu heb ik op CD 13, 5000 pregnyl gezet, met een positieve ovulatietest, gewoon en digi. CD 14 ovulatie, 15 temp omhoog. Pregnyleruit getest met testjes van het internet, maar ik had er geen genoeg, waren 10MIU. 7 dagen na Pregnyl vaag streepje, tuur zeg maar. 9 dpo, 10 dagen na Pregnyl Kv 2v5 gehaald. Vaag tuurstreepke die verdwijnt met opdrogen. 10 dpo, 11 dagen na Pregnyl, idem. Vandaag 11 dpo, 12 dagen na pregnyl (vanavond om 23u) Vaag streepje, blijft wel staan met drogen. Alle streepjes komen op binnnen een 3 min. 1 Pregnyl nog steeds in systeem 2 Pregnyl overgang naar eigen hcg 3 hcg stijgt traag, heel traag dan of te vroeg te veel verwachten. 4 boek een plaatsje in een psychiatrische instelling.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou echt wachten met testen tot 14 dpo, als dat lukt natuurlijk! Ik lees namelijk idd wel een verhalen dat vrouwen met pregnyl in hun lijf tuurstreepjes krijgen die dus niet positief zijn achteraf. Hoe moeilijk het ook is, ik zou even wachten met testen! Als hij met 14 dpo positief is kan je in ieder geval wat zekerder zijn. Heel veel succes!
Helaas was bij mij de pregnyl 5000 met 13 dagen nog in mijn lichaam. En werd dan ongi. Daarna niet meer getest dus kan met dag 14 ook nog wel zichtbaar zijn geweest. Maar de een breekt sneller af dan de ander. Ik zou overmorgen nogmaals een testje doen, dan kan je beter zien of ze oplopen.
Oh meid hier exact hetzelfde ! Ik testte 9 dgn na pregnyl met kv test een licht streepje. En heb nu vandaag, 13 dgn na pregnyl en 11 dpo nog steeds dat vage streepje. Pregnyl? Overgang hcg ? Foute innesteling ? Ik weet het niet .... ik zou zeggen pregnyl zou aflopen toch ? En niet steeds dagenlang hetzelfde blijven. En andersom een zwangerschap zou op moeten lopen, al is het weinig ...