Na een paar verliezen een tijdje eruit geweest. Nu heb ik op CD 13, 5000 pregnyl gezet, met een positieve ovulatietest, gewoon en digi. CD 14 ovulatie, 15 temp omhoog. Pregnyleruit getest met testjes van het internet, maar ik had er geen genoeg, waren 10MIU. 7 dagen na Pregnyl vaag streepje, tuur zeg maar. 9 dpo, 10 dagen na Pregnyl Kv 2v5 gehaald. Vaag tuurstreepke die verdwijnt met opdrogen. 10 dpo, 11 dagen na Pregnyl, idem. Vandaag 11 dpo, 12 dagen na pregnyl (vanavond om 23u) Vaag streepje, blijft wel staan met drogen. Alle streepjes komen op binnnen een 3 min. 1 Pregnyl nog steeds in systeem 2 Pregnyl overgang naar eigen hcg 3 hcg stijgt traag, heel traag dan of te vroeg te veel verwachten. 4 boek een plaatsje in een psychiatrische instelling.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou echt wachten met testen tot 14 dpo, als dat lukt natuurlijk! Ik lees namelijk idd wel een verhalen dat vrouwen met pregnyl in hun lijf tuurstreepjes krijgen die dus niet positief zijn achteraf. Hoe moeilijk het ook is, ik zou even wachten met testen! Als hij met 14 dpo positief is kan je in ieder geval wat zekerder zijn. Heel veel succes!
Helaas was bij mij de pregnyl 5000 met 13 dagen nog in mijn lichaam. En werd dan ongi. Daarna niet meer getest dus kan met dag 14 ook nog wel zichtbaar zijn geweest. Maar de een breekt sneller af dan de ander. Ik zou overmorgen nogmaals een testje doen, dan kan je beter zien of ze oplopen.
Oh meid hier exact hetzelfde ! Ik testte 9 dgn na pregnyl met kv test een licht streepje. En heb nu vandaag, 13 dgn na pregnyl en 11 dpo nog steeds dat vage streepje. Pregnyl? Overgang hcg ? Foute innesteling ? Ik weet het niet .... ik zou zeggen pregnyl zou aflopen toch ? En niet steeds dagenlang hetzelfde blijven. En andersom een zwangerschap zou op moeten lopen, al is het weinig ...
Wel bij mij juist het zelfde, eender welke test weer datzelfde streepje. er ligt hier nu weer een kv test en idem. Ik heb vanmiddag beetje boos :x een flesje spa citroen van een halve liter binnengegoten. dacht zal binnen een paar uur nu wel negatief testen... Niet dus, ik ben buiten gaan staan om te zien wat ie deed, na een 3 min... en ja hoor daar was ie weer het lichte streepje, ligt hier nu naast mij en die wordt donkerder met liggen. Denk dat die pregnyl vast gelijmd is in mijn lijf.
Kan helaas echt nog pregnyl zijn. Ik zit vandaag op 6 dgn na ovitrelle en gekeken of het er al uit is. En dit kan echt niet van een zwangerschap komen, aangezien ik vandaag pas een terugplaatsing heb gehad.
6 dgn na pregnyl had ik ook een knaller jane hihi. Das helaas de pregnyl Ik zit nu 14 dgn na 5000eh pregnyl. En weer dat rot streepje ! Vandaag zelfs iets duidelijker dan gister. Maar zeer minimaal !! Ik denk niet dat dit nog pregnyl is. Maar ook geen goede zwangerschap hoor ... dat kan toch niet ? Ik heb wel klachten sinds vandaag, zere boobs vooral. Mja zegt niks he ... 12 dpo ... hoe was de jouwe ?
Dat weet ik toch Jane spannende tijd he !! Ik bedoelde meer dat tussen 6 na ovitrelle en 14 na pregnyl wat meer tijd zit en dat ik betwijfel dat er nu nog een streep is door de pregnyl 5000eh het is zo frustrerend die onzekerheid ..
Ja hier idem, dacht zal eens andere testen halen. Cb plus, licht blauwe plus Kv early licht blauwe streep. Pregnyl nog altijd in mijn lijf. Zwanger denk van niet 12 dpo zou toch duidelijker moeten zijn denk ik. De streepjes zijn niet te fotograferen dus licht.
Ik had 14 dagen na pregnyl 5000 (12 dagen na IUI) een licht positieve test en ben zwanger. Dat was ook de eerste test, dus weet niet hoe het daarvoor was.. Ik hoop dat ze duidelijker worden! succes..
20u30u O yes! De streep is er nog altijd, Kv 2v5 en verity. Is al mooi aan het duisteren buiten en heb het licht niet aangedaan, maar zie die toch staan. heb juist een verhaal gelezen van een engelse dame en die had dat ook en pas na NOD is die donkerder beginnen worden. Bij mij zal dat natuurlijk dik tegenvallen, en negatief zijn na NOD. Weet ik meteen ook weer dat ik nooit meer hoef te testen volgens de bijsluiter van Pregnyl, na 10 dagen.... Keep posting lady's, ben benieuwd. Er zal er toch wel eentje met een JOEHOE POSITIEF boven water komen he?