miskraam, ong. worden en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelaatje, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hallo allemaal

    ik heb een miskraam gehad, dit is mijn tweede al.
    ik zit er nog erg mee maar niet zo erg als de eerste, want ik
    besef nu dat het kindje niet goed was, en dat de natuur het zelf heeft laten afstoten. bij mijn eerste miskraam dacht ik dat niet, want ik was in een achtbaan enzo geweest. maar ik wist toen niet dat ik zwanger was. ik dacht nee ik kan niet zwanger zijn. ik wist ook niks van de kwaaltjes af alleen dat je dan misselijk bent meer niet. maar nu willen mijn vriend en ik er echt samen voor gaan, want we willen allijbij heel erg graag papa en mama worden. we hadden ons er zo op verheugd, we waren door het dolle heen!mn familie schrok wel vooral mn ouders, maar een dag later was iedereen er heel erg blij mee. nu is mijn vraag na hoeveel dagen moet je meestal ongesteld worden na een miskraam? als het na 28 dagen is, dan ben ik nu 1 dag overtijd. ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven,

    allemaal hartstikke bedankt!
    heel veel liefs
     
  2. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    dat kan wel weken duren voordat je regels weer op pijl zijn.. omdat ook je lichaam een beetje ontregeld is nu!!! ik heb ook 2 miskramen gehad vorig jaar en voor die miskramen was ik met 23 dagen ongi. Na de 2e miskraam, omdat ik gelijk na de eerste weer zwanger was (bleek buitenbaarmoederlijk) zit ik op 36-35-33 dus zakt wel weer gelukkig! zit nu in ronde 3 na de miskraam maar geef de moed niet op!!!!

    Maar ik denk als je test dat ie positief aangeeft dus dat heeft nu nog niet zoveel zin!!!! gewoon afwachten!! Ik weet het je moet er veel geduld voor hebben!!!
     
  3. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    hetkan idd wekenduren bij mij heeft het 6 wk geduurd totdat ik voor het eerst weer ongi werd en het is idd ook zo dat je hcg hormoon waarschijnlijk tot je eerste ongi in je urine en bloed blijft zitten.Als je aat testen moet je 2 keer bloed prikken bij de ha die ziet dan of het hormoon stijgt of zakt maar je kunt na een miskraam ook weer meteen aantellen maar de kansis klein. Het duurt dan lang he voor je eerste ongi weer komt , vind het toch nu ik er mee bezig ben dat je dan elke keer weer weken moet wachten vind dat echt k..
    suc66 liefs caroline
     
  4. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi Angelaatje,

    Hoe is het nu met je?
    Ook ik ben aan het wachten op mijn eerste NOD na de (ook 2e) miskraam. Als ik het slijm mag geloven heb ik mijn eisprong vroeg gehad, en zou mijnNOD na 28 dagen op 11 feb. zijn.

    Ik hoop maar dat de :evil: :evil: niet al te lang op zich laten wachten,
    de enige reden wanneer ik dat niet erg zou vinden is een positieve zwangerschapstest ;) Maar daar geloof ik geen bal van helaas...

    Groetjes Lynn
     
  5. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb ook een aantal miskramen gehad (vier) en ik werd meestal na 28 dagen weer ongesteld.
    Maar dat is bij iedereen weer verschillend.
    Sterkte ermee.
    Gina
     
  6. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    bedankt voor jullie berichten!
    ik ben nog niet ong.

    Lynn
    ja op zich gaat het wel weer met me, ik begrijp nu gewoon
    dat het vruchtje niet goed was, en dat de natuur het heeft afgestoten.
    we zijn nu weer bezig met zwanger worden, misschien vinden jullie het wel erg snel, maar ik en mijn vriend willen het zo erg graag, we hebben een huis en allebij een baan. dus alles wel redelijk op orde.

    liefs
     
  7. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    angelaatje bij heeft het ook heel lang geduurd voor ik ongi weer werd....

    maar inmiddels gaan we voor zwangerschap 4 en hopelijk zet ik dit keer een tweede kindje op de wereld.
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Angelaatje,
    Kan gelukkig niet meepraten over miskramen maar een hele goede vriendin van me heeft er wel 1 gehad en haar heeft ze het heel zwaar mee gehad.

    Heb geen antwoord op je vraag maar wens je wel veel sterkte en hoop dat je gauw ongi wordt zodat je er weer voor kunt gaan.

    Silly
     
  9. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    bedankt voor jullie lieve berichten!

    liefs en ik wens iedereen heel erg veel geluk!
     
  10. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hallo allemaal

    vandaag ben ik naar de dokter geweest om een zwangerschapstest
    te doen, omdat ik nog steeds niet ong. ben en normaal ben ik het wel
    optijd ook na mijn eerste miskraam. mijn test was negatief dus dat wil zeggen dat ik niet zwanger ben, maar ook dat het hcg waarde uit mn lijf is!
    daar ben ik wel blij om, want als ik over 4 wk. bv nog niet ong. ben dan kan ik testen en als het dan positief is dan weet ik dat ik echt zwanger ben en dat het niet komt door nog de hcg waarde in mn lijf van die miskraam
     
  11. Hallo,

    ik heb ook 2 miskramen achter elkaar gehad. Na der eerste had ik mijn menstruatie weer na 42 dagen, de tweede keer was het na 37 dagen. (Dat was dus vorige week). Ik had ook de hele tijd last van zwangerschapskwaaltjes (ik denk doordat er nog zwangerschapshormoon aanwezig is en ook omdat ik me vanalles inbeelde). Nu zijn we dus weer vertrokken voor een nieuwe 1ste ronde.

    Ik vind het allemaal niet gemakkelijk. De ene dag wat beter als de andere. Maar ik had het bij de eerste miskraam ook moeilijker als bij de tweede.

    Ik wens je veel succes en hopelijk hebben we binennkort allebei goed nieuws.

    Hopelijk komen je regels nu snel.

    Groetjes,
    Saartje
     

Deel Deze Pagina