Welke zonnebrand gebruiken jullie bij je kindje met eczeem? Ik heb nu die van Vision een aantal dagen gebruikt, maar zijn uitslag wordt er erger van, vooral in zijn gezicht. Met welk merk hebben jullie goede ervaringen?
Lavera zonnebrandcreme. Op basis van mineralen. Sensitive Sun Cream 30 voor gevoelige huid Lavera zonnebrandcrème Onze zoon heeft een hele gevoelige huid. Daarom vind ik zonnebrand op minerale basis heel belangrijk en bovengenoemde is speciaal voor hele gevoelige huid. Onze zoon heeft de gewone 'kinder' en kan hier goed tegen. Waarom lavera: Zonnebrandcrème van Lavera
Op advies van de apotheek eucerin omdat daar niet of nauwelijks parabenen inzitten. Werkt op zich prima maar met de hitte wordt de uitslag vaak toch erger.
Vorige week toevallig met de dermatoloog over gehad. Ik had net een fles nivea for kids factor 50 gehaald, tot ik me bedacht of dit wel geschikt was voor zoons eczeemhuidje. Dermatoloog heeft het nagekeken en aangezien er geen parabenen of parfum in zit, was deze prima.
Lavera baby en kind zonnebrandcreme spf 30. Ongeveer dezelfde al hierboven genoemd. Werkt erg goed. Ze krijgen er geen uitslag van, goed waterproof, geen prikkende ogen. Enige minpuntje is dat ze iets wit worden, maar ik vind het meevallen en bij die kleintjes is dat toch niet zo erg. Ik smeer het zelfs bij mezelf.