Hallo! Wie gaat er iets kopen/heeft iets gekocht bij de Bijenkorf boven de 25 euro, en heeft een kortingscode van center parcs gekregen, die je niet gebruikt? Dan zou ik die graag willen overnemen. Heb zelf nog niet echt iets gezien dat ik zou willen hebben maar vond die aanbieding van CP wel heel leuk. Maar om nou zomaar iets te kopen vind ik ook zonde. Je mag pb-en of hier een berichtje achterlaten. Alvast bedankt! Groetjes Nathalie
nee, dat kan niet, want als je bij het laatste deel van het boeken komt, moet je een code ingeven. Toch bedankt!
Nee joh, dat hoeft helemaal niet. In het overzicht zie je alles staan (totaalprijs, aankomstdatum etc) en daar staat de "Maffe Marathon" met daarachter een - (in mijn geval 150 euro) en dan hoef je niet nog eens een code in te voeren.
Oh wacht! Ik zat al bij betalen, en de eerste optie is cadeaubon, dus ik kijk niet verder en dacht dat daar de code moest. Maar de optie ideal staat er ook bij dus kan wel! Bedankt meiden!
ik heb anders nog wel een prenatal 40% code liggen, wie weet meer dan die 150 euri... stuur maar een PB als je hem wilt hebben. Miek