Bijzonder dat jij zo stellig tegen iemand kun zeggen dat het geen zwangerschap is. Röntgen ogen op afstand of zo? @ Zeehond; Heel vervelend dit meid en zo onduidelijk als maar kan. Je hebt recent je spiraal laten verwijderen, dan kan je cyclus tijd nodig hebben om op gang te komen. Stel je zou 10 mei een eisprong hebben gehad, dan zit je nu 15 dagen later en zou je test een stuk donkerder moeten zijn en de CB zou zwanger 1-2 moeten aangeven. Uitgaande van het scenario dat je zwanger bent, dan denk ik niet dat het goed zit. Er zit weinig tot geen oploop in je testen. Het kan ook dat de test reageert op je eisprong, maar of dit een week aan kan houden weet ik niet. Ben het met je eens dat het heel vervelend is dat een zwangerschapstest op een eisprong kan reageren! Het enige wat je nu kunt doen is afwachten en eventueel door blijven testen (liefst met hetzelfde merk). Enige wat ik nog met je wil delen is mijn eigen ervaring in Maart 2013; Eisprong vastgesteld met ovulatietest en temperaturen. Op 10dpo een lichte positieve test Kruidvat 2v5 Dagen erna liep de test een klein beetje op en daarna iets af, streepje bleef zichtbaar tot 18dpo. Op 19dpo was de test wit en begon ik in de avond enorm te vloeien en mijn temp was al gedaald. Op 16dpo was mijn HCG 25 en op 18dpo was mijn HCG 6 (maar dus nog wel een licht streepje op de Kruidvat!) Uiteindelijk een vroege miskraam bij 4w4d
Dankjewel mama Larissa Voor het delen van je verhaal en je uitleg Ik veeg net rood af en kr test was net bijna wit dus me bloeding zal elk moment beginnen Is dit dan nu een miskraam ?? Een vroege dan ? Wel zuur hoor jeetje pffff!! Denk al 5 dagen dat ik zwanger ben na vijf dagen positieve testen Heel jammer maar is niks aan te doen helaas
Dankjewel Ben nu zwaar ongesteld , als ik niet vroeg had getest had ik niks geweten WEet nu wel dat ik zwanger kan worden nog hahaha Komt helemaal goed Bedankt gr
Zeehond, hier idd hetzelfde... Als ik niet had getest wist ik niet anders dan dat t een normale menstruatie was geweest, maar door de positieve testen weten we dat er 'iets' was... Ik heb wel gelijk in het begin een raar soort apart vliesje verloren waarvan ik dacht 'dit hoort niet bij een normale menstruatie'
Dankjewel meiden Ik ga er weer positief voor Balen heeft geen zin meer ! En liever gelijk nu dan over paar weken Bloed nu meer als normaal , ben benieuwd hoelAng het duurt ben normaal maar 2 tot 3 dagen Ong En heel stom maar heb heel sterk het gevoel dT het nu aankomende ronde weer raak is maar dan goed
Ik hoopte dat ik bij een van de 'extra vruchtbaar' na misser h Zou horen... Met m'n cyclus kon ik al wel nagaan dat dat niet zo was.. Nu 16 dagen na de eerste bloeding en heb nog niet t idee dat er zich maar ook ergens een eitje klaarmaakt, wel hou ik elke dag Bij wat ik voel of denk te voelen... En we oefenen voor de zekerheid om de dag
Positief. Blijven en gelofen Dan komt het vast goed Ik houd niks bij gewoon lekker klussen ☺️