5cm ontsluiting en wachten op de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door PetiteBelge, 30 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Hahaha nee wij waren net paar uurtjes terug van de controle CTG. Weeënstorm wordt je inderdaad niet blij van, had t bij mn dochter als t te lang duurt meer richting wanhopig tot aan vluchtneigingen aan toe hier. :|
     
  2. Jojo2021

    Jojo2021 Actief lid

    12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje @PetiteBelge.
    Wij zijn op dezelfde dag bevallen met bijna dezelfde termijn. Ik was precies 37 weken toen onze dochter, vorige week donderdag dacht ik kom er aan! :o:

    Hoe gaat het nu met jullie? Loopt alles een beetje?

    Ik had de hele dag al wat last van harde buiken.. Pas toen er regelmaat in kwam dacht ik er aan dat het wel eens weeën konden zijn. :roflmao:
    naar het ziekenhuis, ctg, inwendig onderzoek.. 5 cm, vliezen gebroken, 2 uur en 10 minuten later was ze er al. Die baby's van de 31e hadden haast denk ik.
     
  3. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wauw, is ook heel snel gegaan! Die dachten: nog snel vandaag anders is het 1 april :roflmao: het was heel erg druk op het verloskwartier en materniteit…
    Hier gaat alles goed! Was al vergeten hoeveel zo een kleintje eigenlijk slaapt :cool: deze nacht voor het eerst 4,5u door geslapen en daar ben ik al heel tevreden mee.
    En met jullie?
     
  4. Jojo2021

    Jojo2021 Actief lid

    12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Bij ons was het ook echt druk in het ziekenhuis. De 1e nacht met een speciaal matras op het verlosbed, op de verloskamer moeten blijven slapen. Er was nog geen plek op de afdeling. (we moesten 24 uur blijven ivm glucosewaarde bepaling voor onze dochter. Omdat ze groot was qua gewicht)

    Ja die kleintjes slapen veel. Ze krijgt om de 3 uur een voeding. Maar 1 van de nachtvoedingen word door de verpleegkundige gedaan. Zo kan ik even wat uurtjes pakken tussen 1.30 en 7.00
    (we mogen met z'n tweeën op haar kamer erbij. 1 ouder mag blijven slapen)

    Nog even lekker geniet van het feit dat ze veel slapen. Ze worden zo snel groot en dan is slapen een stuk minder belangrijk voor ze.
     
    PetiteBelge vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina