Hallo allemaal, Ik begrijp er allemaal niks meer van Normaal heb ik een cyclus van 30/31 dagen, deze maand bleeg me temp maar hoog de kriebels gingen al lekker in de weer, bleef uit maar op 4 dagen na om 12 uur een heel klein beetje veeg op me papiertje ik baalde stevig natuurlijk maar met plassen niks te zien. Op verbandje ook niks te zien ook om 4 uur smiddags niets alleen heel klein beetje af en toe met afvegen. Sàvond eingelijk bijna niks meer en de volgende de ochtend verbandje nog schoon. Me tempp die ochtend nog steeds hoor 36.9. Normaal als ik ga krijgen is die ochtend me temp zeker gedaalt met 0.3, en heb ik ook gelijk behoorlijk wat geen spotting zoals nu dus ik was al blij! NU kreeg ik dus die dag erna weer rond 12 uur wat meer bloedverlies met afvegen, nu zag je wel iets op verbandje maar met plassen niets. Verbandje moest ik dus wel verschonen en vanochtend zat er ook wat op maar met plassen gewoon gelige plas. Met afvegen merk ik inderdaad dat het gewoon helder bloed is maar ook vanmorgen me temp nog steeds 36.9? Maar geen buikkrampen gehad zoals normaal van de en ook geen hoofdpijn wat ik meestal vrij erg heb 1 dag lang. Wel heb ik al 1,5 week erg last van me onderrug dus nu ook best erg last ervan. Ik weet het niet meer, ik ben niet ziek en me termometer is zeker in orde! Hoe kan ik nu toch tijdens mijn hoge temp houden?
hoi hoi, vervelend die onzekerheid. maar mijn temp is ook elke maand anders. soms zakt me temp net voor me ongie. van 37.2 naar 36.5 en soms pas als ik 4 dagen ongesteld ben. en afgelopen maand bleef hij ook heel lang hoog. dus ik kan je niet echt helpen. ik denk dat je gewoon ongesteld bent. ik heb zelfs 2 keer alleen 1,5 dag bruin verlies gehad heel weinig. en ook toen was ik niet zwanger.
Maar, wat balen van je baan! Jeetje. Nou ja, meer dan afwachten kun je niet doen......... Maar.......Maar..........Heel veel plezier en succes vanmiddag bij de gyn!