Hallo, Zou iemand eens naar mijn kaartje kunnen kijken? FF zegt dat er een eisprong was, zelf denk ik dat ook gezien het vruchtbare slijm. Maar wat moet ik van de temp denken? (de eerste paar dagen was ik ziek). Deze schommelingen lijken mij niet echt normaal... Iemand hier ervaring mee? [attachment=0:2bnkqfq6]temp kaartje.JPG[/attachment:2bnkqfq6]
heb ik ok weleens gehad, mischien heb je op dag 22 een innesteldipje gehad! zou kunnen weet ik niet, hoe voel je je verder? ben je allang gestopt met de pil? schommelende temp weet ik eigenlijk verder niet waardoor dat komt! temp je steeds op de zelfde tijd?
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik za, zo en ma koorts heb gehad 's avonds. Tot woensdag heb ik me behoorlijk ziek gevoeld. Dat zou de hoge temp kunnen verklaren de eerste paar dagen. Verder voel ik me een paar dagen licht misselijk, pijn aan (.)(.) en heel erg moe. Ik ben in okt. met de pil gestopt. Toen een paar keer een lange cyclus. Heb in maart een 10-daagse primolut gekregen en ben daardoor 28 maart ongesteld geworden. Voor de eerste keer sinds okt. heb ik weer last van afscheiding plakkerig-nat/rekbaar-plakkerig. Dat veranderde zo langzaam. Oh ja, ik temp elke dag op dezelfde tijd. Ook in het weekend. Pppfff, toen we met de pil stopten dacht ik dat het leuk was...... maar dat valt wel een beetje tegen.
ik heb toen mijn cyclussen ook korter werden ook hele schommelende tempkaartjes gehad. mijn huisarts zei ook dat het niet klopte. en dat de gyn het moest uitzoeken. alleen deze cyclus heb ik opeens een hele goeie niet schommelendee temp. en moet zeggen dat ik me ook beter voel. Ik zou als ik jou was gewoon afwachten tot de pil helemaal goed uit je lijf is en je geen zorgen maken komt goed!
ik heb die eigenlijk nooit bij ff ingevoerd. maar me huisarts zei dat het niet goed was. ik had wel een eisprong want ik voelde um. en werd precies 2 weken later ongie xx jazy
Dat zit maar ingewikkeld in elkaar zo'n lichaam. Ik zou dan nu mijn eerste eisprong hebben sinds ik met de pil ben gestopt.... Andere signalen zijn bij mij niet zo betrouwbaar: voel ik vanalles of wil ik het graag voelen? Succes over 6 dagen! Ik zal voor je duimen.