rugklachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CvTM, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    hey hallo,
    vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil, en in juni in de week voor mijn menstruatie kreeg ik gigantische rugpijn, ik was erg bang dat dit met elkaar in verband stond, de ha zei dat dit niet kon, het werd een tijdje beter maar het 2 maand geleden een miskraam gehad, vorige maand een rust maand gehad omdat ik het niet zo snel wou maar sinds mijn miskraam zijn de rugklachten weer terug,ook had ik toen ik net was gestopt telkens in de tweede week pijn bij mijn eierstokken ook dat heb ik nu weer terug, zijn er meer mensen die dit herkennen, ik wordt er niet goed van, heb wel een regelmatige menstruatie en heb een paar keer een ovulatie test gebruikt en die komt niet overeen met de klachten aan mijn eierstokken. deze klachten komen namelijk een aantal dagen later.

Ook wist ik nu wanneer mijn ovulatie was en hebben het toen gedaan, maar nu 3a4 dagen later heb ik weer pijn rechts bij mijn eierstokken kan dit nu ook een pijn zijn van innesteling???

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    het kan zijn dat je last hebt van je bekken. Ik heb zelf bekken instabiliteit (ik ben niet zwanger is gewoon een foutje van moeder natuur) en krijg last van mijn rug tegen mijn nod aan.
    Mss moet je eens naar een fysio therapeut die kan mss meer voor je doen. De eerste negen behandelingen zijn zonder verwijsbrief!!

succes

3. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    thanx, ik heb jaren geleden bij een cesear therapeut gelopen omdat mijn bekken vaak kantelen misschien is dat het ook wel maar ga ik er nu anders over nadenken omdat ik een kindje wil, had er niet eens aan gedacht, dit stel me wel wat rerust dank je

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik kan je niet veel duidelijkheid geven, behalve dat ik ook rugpijn heb gehad na mn MK
    (en een vriendin van mij ook bij haar MK's)

succes met alles!

5. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    dank je wendy2010
    ji trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap,

6. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    dinsdag weer naar de dokter wil naar het ziekenhuis voor verdere onderzoeken laat het zo gauw mogelijk weer weten

Deel Deze Pagina