Hoi iedereen, 8 dagen geleden terugplaatsing gehad van een cryo van 5 dagen oud. binnen 6 dagen mag ik maar naar het ziekenhuis om bloed te laten nemen om te zien of ik zwanger ben... Het wachten duurt zolang...ik word er helemaal gek van en ik heb dan nog s zoveel symptomen, de laatste dagen ben ik vreselijk moe, een ijl gevoel in mijn hoofd, draaierig, met momenten misselijk, lage rugpijn soms, en opgeblazen gevoel in buik met beetje constipatie...Of te wel komt het door mijn komende menstruatie of door die bolletjes, ik weet het niet. En ik zou graag zelf willen testen maar weet niet of ik het durf...als het dan negatief zou zijn, zou ik zo teleurgesteld zijn, en als het positief zou zijn, zou ik dan bang zijn dat het een vertekend beeld heeft, ... What to do? Iemand met ervaringen na terugplaatsingen, en wanneer je menstruatie dan normaal gezien komt. Normaal zou ik morgen of overmorgen moeten ongesteld worden, maar misschien zal het ontregeld zijn he...ik weet het niet, het is de eerste keer dat ik een cryo heb...
ik lees dat je utrogestan gebruikt? deze kunnen ook symptomen geven, en deze kan ook je menstruatie uitstellen. Ik had ook een keer zonder utrogestan alle kwalen die je maar kan bedenken voor een zwangerschap.. maar niet zwanger... mijn idee is je kan jezelf erg goed zwanger denken zondar dat je t bent. de wachtweken zijn echt echt killing, maar je kan niet anders doen dan wachten... als je toch een testje wilt wagen zou ik nog even een paar dagen wachten, heb je pregnyl gebruikt, zo ja... dan zou ik even uitrekenen wanneer t uit je lichaam is. hoop voor je dat het gelukt is
hoi Darkangel, ja ik weet dat die bolletjes ontzettend venijnig zijn....maar de vorige keer, is mijn menstratie ook doorgekomen met die bolletjes op dag 26 zelf, dus ja...pregnyl heb ik erm welgeteld 15 dagen geleden laten zetten, dus ik denk dat het al uit mijn bloed zal zijn. ja je hebt gelijk, je kan jezelf zo gek maken he dat je alle zwangerschapsverschijnselen van de wereld kan hbb...vreselijk he... En jij bezig met ICSI zie ik?
oh dan is de pregnyl idd al uit je lichaam. dan misschien toch even een testje wagen.. nee icsi is verleden tijd. wij zijn bezig met iui-d. maar heb dinsdag eerst een hsg.
Zelf 3 icsi pogingen gehad. De eerste keer werd ik 8 dagen na tp ongesteld. 2de keer 12 dagen na tp en de laatste keer niet want ik blijk zwanger te zijn. Heb 9 dagen na tp getest en het tweede streepje knalde er af! Heb geen symptomen behalve lage rugpijn en zichtbare aderen op borsten. Succes met wachten, het blijven vreselijke weken!
proficiat met je zwangerschap dear86!! Ik had gezegd tegen mijzelf dat ik zelf niet ging testen, maar nu wil ik het gewoon weten he, om mezelf te vrijwaren voor negatieve uitslag in het ziekenhuis binnen 6 dagen...what to do???!!!
Dank je wel, heel onwerkelijk nog! Ik heb gewoon naar mijn eigen gevoel geluisterd. Ik was zelf van mening dat het embryo al 5 dagen oud is als het teruggeplaatst wordt, ik vond dan ook 14 dagen na tp testen erg lang. Je moet gewoon doen wat je zelf het fijnste vind!
Ik heb op 30 juni terugplaatsing gehad van een embryo maar ik heb 7 dagen later eens een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Vandaag 11 juli heb ik nogmaals een test gedaan en weer negatief vrijdag de 13e moet ik een bloedtest laten doen In het begin voelde ik mij misselijk enzo en deze week had ik wat buikpijn. De dokter zegt da ik me nog geen zorgen moet maken (ik heb die maandag gebeld). Zou ik nog zwanger kunnen zijn.? Ik hoop het zo ik ben bang om slecht nieuws te verwachten, want ik keek er zo naar uit maar iedereen zegt dat ik positief moet blijven groetjes
@Mirella74: hoe is het verder gegaan? ik heb op 19 juli tp gehad en mag pas 18 dagen na de punctie een test doen, verder geen bloedtest. @Sommigen van jullie testen al 8, 9, 12 dagen na tp. Eerlijk gezegd krijg ik ook de kriebels, maar durf het eigenlijk nog niet te testen.