wanneer box weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer deed jij de box weg

1. na een jaar

2. na anderhalf jaar

3. na twee jaar

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    wanneer hebben jullie de box weggedaan en hoe kwam je tot die beslissing?

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Wij hebben een vrij smalle woonkamer en hij stond in de weg. Luca was 13 maanden en zat er nog maar voor een kwartier in per dag. Ik vond de ruimte winst zo groot dat we hem eruit hebben gedaan.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    10 weken voor de uitgerekende datum van hendrik
    jelle was toen dik anderhalf ongeveer ze verschillen 1 jaar en 9 maand.

de box was toen voor jelle en nu voor hendrik dus box er even uit en toen er weer in voor de baby

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier hebben we de box even voor haar eerste verjaardag weg gedaan. Ze zat er helemaal niet meer in en stond dus gewoon in de weg.

5. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier is de box afgelopen weekend opgeruimd, maar we gebruikten hem al een paar maanden alleen als speelgoedopslag.
    Nu we eindelijk een mooie kist hebben gekocht, zit daar nu het speelgoed in en staat de box op zolder

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hij staat er nog, vooral omdat we bij mijn oudste dochter merkten dat hij op een gegeven moment weer handig wordt. Zo met anderhalf jaar. En toen met twee jaar weggedaan.

7. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Dat vraag ik me ook af!! Beeb is nu 13 maanden en zit er zo nu en dan echt nog in....maar, ja tot wanneer....

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    8 maand was ie foetsie ... Onze dochter kroop toen al en zat echt nooit meer in de box ... alleen de wipstoel en de maxicosi stond erin ... Dus foetsie met het sta in de weg ding ...

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij hebben hem vorige week weg gedaan hij zat er amper nog in

10. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Nou bij ons staat hij nog hoor, toch wel handig en dochterlief vraagt soms zelfs of ze erin mag. Vooral na een erg drukke dag bij de oma's dan zoekt ze een rustig plekje om lekker te tutten met d'r knuffels. Voorlopig laten we de box nog maar even staan, gelukkig hebben wij een grote woonkamer, en staat hij niet in de weg :D

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben hem ruim een maand geleden (met 13 maanden) weg gedaan.
    Ze wilde er gewoon echt niet meer in.
    En verder is ons huis best kindvriendelijke en Valerie is geen kind die de boel afbreekt.

12. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Mijn dochter is nu 13 maanden, en denk dat wij 'm een dezer dagen ook gaan opruimen. Nu haar spreidbroek sinds een paar weken af is, vind ze het veel mooier om lekker door de kamer te struinen!

13. Joely

Joely Lid

8 apr 2008
    80
    0
    0
    Wij hebben hem 2 weken geleden opgeruimd. Amal zat er haast nooit meer in, en hij nam best veel ruimte in beslag.
    Dus ja, nu kan ik weer gewoon bij de vensterbank komen zonder halsbrekende toeren uit te halen!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier staat hij nog maar ben wel van plan hem eerdaags op te ruimen.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

met 9 maanden heb ik hem naar zolder gebracht.
    hij zat er niet meer in hij kroop en liep overal langs af.
    ik vond de box een te beperkte ruimte om dat te doen.
    en of het door de vrijheid kwam weet ik niet maar fynn ging toen heel snel los staat en met 10 maanden los lopen

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik heb anders gekozen omdat ik zolang ze er nog in wil en ik hem niet zat ben laat staan.
    Al moet ik wel zeggen dat ik hem geen 2 jaar hier wil laten mits er niet een tweede op komst is.

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij hebben de box bij onze oudste met 16 maanden weggedaan. Dit omdat hij er weinig in zat en we kregen nieuwe meubels en die box stond niet zo mooi bij onze nieuwe spullen.
    Nu staat hij er weer voor onze jongste, ik merk dat ik er nu veel meer gebruik van maak, dus ik ben benieuwd of hij dit keer langer blijft staan.

18. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Afgelopen weekend opgeruimd. Zoontje is 18,5 maand, zat er heel sporadisch nog in. Met middagslaapje opgeruimd en toen hij weer beneden was, keek hij niet vreemd op. Was ineens weer een stuk ruimer, terwijl hij bij ons niet in de weg stond.

Nu weer een mooie plek om andere dingen neer te zetten. Speelgoedkist of zo. Speelgoed wordt alleen maar meer en soms ook groter, dus nieuwe opslagruimte is wel handig.

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    net voor zijn 1e verjaardag, gebruikte hem alleen nog als speelgoedkist, en daar vond ik m iets te groot voor :-D

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier de box weg gedaan toen ons manneke rond de 9 maanden was.Hij zat er nooit in en ik gebruikte m meer als opslagplaats voor het speelgoed en het nam ook veel ruimte in beslag dus dacht weg ermee ;)

Deel Deze Pagina