Hallo! Bij mijn twee zwangerschappen ben ik met het 1e afspraak naar de verloskundige geweest en kreeg daar toen zo'n klein knuffeltje mee. Vanwege complicaties moest ik en in de toekomst bij de gyn lopen. Wij proberen nu weer zwanger te raken, en vroeg me af, bij de gyn krijg je die knuffeltjes zeker niet? Of was dat een soort actie? Je merkt wel dat ik erg geinteresseert klink in die knuffeltjes, hahaha, dat, omdat mijn zoontje van 6 maandjes, er helemaal verliefd op is. En ik kan die precies dezelfde knuffeltjes niet in de winkel vinden! Ik hoop dat je begrijpt welk knuffeltje ik bedoel, en of hoe ik eraan kom? Groetjes, Mandy
hoi Mandy, volg mij doen de gynaecologen daar niet aan mee. Maar als je graag zo'n knuffeltje wilt kun je dat toch even aan die praktijk vragen? Anders kun je ook nog een oproep doen bij te koop gevraagd op deze site of op marktplaats, ik weet zeker dat er mensen zijn die er niets mee doen. Succes! Mirjam
Ok bedankt voor je antwoord! Ik had ook een prive bericht gekregen van iemand, die vertelde mij een website Kandeel.nl en dat zijn precies die knuffeltjes die ik bedoelde! Ik heb er gelijk een paar besteld hihihi. Groetjes, Mandy