Hallo Daar ben ik nog een keertje. Mijn zus je is nu 21 weken zwanger en heeft een week geleden haar 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed! Ze voelte de baby ook al een week of 3 regelmatig. Sinds eergisteren! Ze denkt dat ze hem nu 3 dagen al niet gevoeld heeft en daar komt bij dat ze gisteren en vanmorgen 2 keer een kramp aanval heeft gehad. Echt een zweet/buikkramp aanval en heel erge rugpijn. Die rugpijn heeft ze al vanaf het begin... Ze is via icsi zwanger geworden en oh zo onzeker. Ze heeft nu een ding besteld op internet waarmee je thuis het hartje kan horen, maar dat ding laat op zich wachten. Wat vinden jullie, de gyn bellen? Is dit normaal, dat je de baby een paar dagen niet voelt? groetjes van een bezorgde zus en tante in spe.
Het kan zijn dat je zus heel aktief en bewegelijk is geweest in die dagen en dan voel je je beeb wat minder...en slaapt het meer.l Krampen hebben we allemaal wel eens maar in dit geval meteen gyn bellen. Zo'n apparaatje om hartje te horen vraagt nogal eens wat oefenwerk en het zou zo kunnen zijn dat ze hem niet vind terwijl het hartje er wel is..... maartje je nog ongeruster dus HUP naar de gyn dan heeft ze ook meer zekerheid! Veel suc6
Ze gaat er nu naar toe, naar de gyn. De assistent reageerde niet op die krampen maar meer op dat mn zusje zei dat ze de baby 3 dagen niet gevoeld heeft. Ik vind dit echt niet leuk, zucht...
Goede hoop houden hoor! Hoeft verder niks te zijn. Ik heb t rond die weken ook wel gehad dat ik dr ff niet voelde. En dan ineens weer wel. Als de baby meer slaapt als anders of nou net zo ligt dat als het beweegt je er niets van kan voelen...tja dan is t net of t er ineens niet meer is. Terwijl als ze weer wat wakker zijn of gedraaid zijn je ze ineens weer wel voelt. Sterkte iig!
fieuw! Hij is er nog. Was wel een heel onaardige dokter maar heeft een korte echo gedaan en het hartje was te horen en hij lag idd nu andersom. De placenta zit ook aan de voorkant en de baby lag nu over dwars zei de goede man... Nou das een hele opluchting hoor.
sommige voelen pas na 20 weekjes de baby en bij 26a28 weken schijn je het pas regelmatig te moeten voelen. natuurlijk bij iedereen wisselend.