Arrrggg het onderwerp zegt het al. Ik heb helaas een dubbele oorontsteking en voorhoofdsholteontsteking.. Ik was even vergeten hoeveel pijn het doet.. Normaal is het met een antibiotica kuur zo weg maar gezien de zwangerschap die niet vlekkenloos verloopt wordt het me zeer streng afgeraden. Enige wat ik kan is stomen, neussprayen en paracetamol nemen. Iemand anders nog een truukje?? thanks alvast!!
Er is wel antibiotica voor die je tijdens zwangerschap mag hoor! Toen ik vorig jaar holte ontstekingen had en ik niet zeker wist of ik zwanger was, heeft de dokter speciale antibiotica gegeven die veilig is in de zwangerschap. Zou het ff checken bij je huisarts....
Sorry... Heb een regel van je post gemist.... Als je zwangerschap anders verloopt, zal het advies niet voor niets zijn. Sorry!
Ligt er natuurlijk ook aan of de ontsteking door bacteriën of virussen veroorzaaky wordt. Ik weet dat voorhoofholte ontsteking 9 vd 10 keer viraal zijn en dat ab dua geen nut heeft. Desalniettemin zeer vervelend natuurlijk. Stomen met eucalyptus olie zorgt dat de boel lekker los komt en idd sprayen om alle buizen open te houden! Sterkte ermee!
Maakt niet uit Bij J mocht ik inderdaad gewoon AB terwijl ik zwanger van hem was. Alleen nu ivm de vele heftige bloedingen heeft de ha het liever niet en ik wil ook het zekere van het onzekere nemen. @beertje: Dank je wel. ik haal dan ook idd eucalyptus olie, ik gebruik nu de eucalyptus van mn zoontje wat in zn bad gaat als hij verkouden is haha. werkt ook maar is minder sterk natuuurlijk.
Paar weken terug zat ik ook met verstopte holtes, wat bij mij het fijnste hielp was zout water opsnuiven en uitsnuiten en dit dan blijven herhalen tot er enkel nog water uitkomt. Klinkt erg smerig en dat is het ook, maar hielp bij mij echt heel erg goed, veel beter dan neusspray of stomen. De zoutoplossing heb ik gewoon zelf gemaakt: een theelepel zout op +- 200ml water.