Nieuwe ovutest!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Swaan, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Swaan

Swaan Lid

28 mei 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Ik ben al een hele tijd niet meer online bezig geweest omdat het zwanger worden maar niet lukte... Ik trok het even niet meer om alle verhalen van iedereen te lezen (vooral van de gene die wel zwanger werden) Maar na een periode van veel zelfmedelijden;) heb ik goed nieuws; ik ben zwanger!!! En dat zonder ziekenhuis en hormonen. Ik heb meegewerkt aan een onderzoek waar een nieuwe ovutest getest wordt en ik ben er natuurlijk zeeeeeer tevreden over :D:D:D:D
    De ovutest meet je vruchtbare slijm, de waardes die daar bij horen en je temperatuur. Ik kon heel gemakkelijk mijn ovu bepalen terwijl dat met de dipsticks soms echt een hel was. Ik hoop voor iedereen dat dit product snel op de markt komt want het is echt geweldig!!!

Dikke kus de blijste zwangere vrouw op aarde!!

2. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Gefeliciteerd meid!!! geniet ervan...

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid! Geniet!!!

Fijn dat je je verhaal met ons deelt.

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wat fijn! Gefeliciteerd!
    Waarom was het voor jou zo lastig om met de dipsticks je ovulatie te bepalen?

5. Swaan

Swaan Lid

28 mei 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies!!

@tara84:
    Mijn cyclus was redelijk regelmatig in het aantal dagen maar mijn ovudag was elke maand anders, soms op dag 12 en soms op dag 27. Niet te doen dus met ovusticks, ik miste mijn ovu vaak (ook omdat ik aan me zelf ging twijfelen...)

Hoe gaat het bij jou?? Gaan jullie voor je eerste kindje?

Xx

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! :D

Deel Deze Pagina