Ik zie hem ook heel licht. Kruidvat reageert al vanaf ong 10 hcg, hoe zit dat met deze? Nu had ik op 14 dpo hcg van 102, als je dat terug gaat rekenen zou mijn test ook vanaf 7/8 dpo gereageerd moeten hebben. Vroeg testen kan dus wel. Mijn cryo werd zelf op dag 5 teruggezet, kun je nagaan hoe snel het kan......
pfffff echt waar wat kunnen vrouwen zeiken hahaha ik zie op je laatste testje inderdaad een streepje zou erg voreg zijn lijkt mij ben echt heel benieuwd hoe dit verder gaat hopelijk kan je ondanks het gedoe hier ons toch op de hoogte houden. spannend ik duim
Ik zie wel wat op je test maar het lijkt me idd wel heel vroeg! Hoop voor je dat ze heel mooi gaan oplopen! En ik zal heel eerlijk zijn dat mijn eerste gedachte ook was dat je een ovu test had gedaan door hoe de t en c op het omhulsel gedrukt staan op je 1e foto staan deze namelijk hetzelfde en op je 1e zwangerschapstest staan ze "van boven naar beneden" zeg maar......denk dus dat m daar die verwarring in zit
Nou dames.. daar ben ik weer. Had op 28e een positieve ovu test, 7e begon ik veegjes roze en bruin te krijgen. ik dacht dus meteen een innesteling.. alleen hield deze aan.. de 14e begon dit echt door te zetten in een ongi.. tot aan vandaag. Vanochtend werd ik wakker en is t dus de 11e dag met bloedverlies (als ik alle veegjes meetel). Vanochtend toch een testje gewaagd en die was meteen positief. Wel erg licht, maar duidelijk roze licht streepje. Wist dus al dat het meteen foute boel was.. direct naar de gyneacoloog gegaan (woon in het buitenland, hier kan dat) en had een HCG waarde van 22 en een erg verdikt baarmoederslijmvlies. Hij zag dus dat ik een miskraam aan het hebben was.. heb preventief antibiotica gekregen, pilletjes om mn basrmoeder schoon te maken en vitamines om ijzer aan te vullen met al dat bloedverlies. Ik weet niet wat ik moet denken. Het was erg pril alleen wist ik gewoon dat het raak was.. dames, luister dus altijd naar je gevoel en let op je lichaam.. hoop dat t snel weer raak is..
Maar waarom is het niet gewoon prille zwangerschap? Moet je niet over 2 dagen nog keer bloed prikken? Vind dat ze snel over gaan op behandelen
Ja nou zeg je me wat.. ik wil die pillen eigenlijk niet slikken.. puur omdat ik gewoon t idee erbij niet fijn vind dat ike r nu iets uit gooi zegmaar. Ik vroeg de dokter ook of er nog kans was maar hij zei dat t er allemaal bloederig uitzag in mn basrmoeder en omdat ik dus nu al 11 dagen bloed verlies.. dat hij geen hoop had.. wat vinden jullie? -_-
Ik zou echt nog even afwachten voor je pillen gaat slikken om de boel schoon te maken Er kan zomaar een adertje oid in je bm gesprongen zijn en dat je dus een goede zwangerschap nu afbreekt doordat een dokter geen hoop heeft Nog even afwachten, en over een paar dagen weer testen kijken of de test is opgelopen
Ja maar dat kan toch eigenlijk niet.. dan zou ik nu op 18DPo zitten en een HCG waarde hebben van 22.. is dat niet te laag?
Ik heb geen idee wat HCG waardes horen te zijn, maar volgens mij is 18DPO wel erg vroeg om te zien of er een miskraam aan de gang is (aangezien je dan een pakweg 4+4 weken zwanger zou zijn) dat is veel te vroeg om iets op een echo te zien Daarom zou ik zelf even wachten en over 2 dagen nog eens testen
Ja maar ik verloor wel echt veel bloed. Leek niet echt op een gesprongen ader.. net alsof je ongi werd zegmaar.. nu lijkt t wel minder te worden.. dus ik weet t allemaal niet zo goed meer. Ps. Geen buikpijn, ook niet gehad.
Je kunt altijd nog beginnen met slikken wacht nog ff miss loopt t nog op de 1 maakt sneller hcg aan als de ander toch? Ben geen expert maar heb ik wel eens gelezen. Ik duim voor je 💐
Geen buikpijn zegt niks helaas ik heb in september een miskraam gehad, minder bloed dan een menstruatie en pijnloos verlopen. Je moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk wat je doet, wij zijn er enkel om advies te geven. wat ik zei: persoonlijk zou IK het niet doen maarja dat ben ik
Ja als je écht 18dpo bent. Wil natuurlijk geen valse hoop geven maar heb je ovu door getest en wanneer werd hij lichter? Ei springt vaak 48u na piek. Kan tot 4 dagen erna bevrucht worden en dan moet t ook nog innestelen Ik zou nog keer bloed prikken of nog weekje doorgaan met testen Persoonlijk zou ik het 1000% zeker willen weten
Als je een miskraam zou hebben dan stoot je lichaam dat toch zelf af, waarom daar pillen voor slikken? Ik bedoel het goed hoor heb er zelf geen ervaring mee. Knuffel
heb je de pillen van de HA gehad of van de Verloskundige? anders die nog even bellen wie weet kunnen ze je na een echo meer vertellen als zo maar luk raak gaan slikken van pillen
Ik zou de pillen ook nog niet slikken. Voor de zekerheid een testje doen of deze eventueel is opgelopen.