Heb 24 juni een slechte echo gehad (leeg vruchtzakje terwijl ik 7.4 zwanger had moeten zijn), 1 juli gestart met medicijnen om vruchtje af te zetten. Controle echo gehad en zag er goed uit. Ik bleef echter bloedverlies houden. 25 juli gingen we op vakantie en leek het bloedverlies te stoppen, maar helaas na een dag weer rood bloedverlies (bij afvegen) om daarna over te gaan in bruin en 1 of 2 dagen niks en vervolgens weer rood. Dit modderde zo door totdat 13 augustus een echte bloeding kwam en deze ook een paar dagen duurde. Ik ging er maar vanuit dat dit mijn ongesteldheid was. Daarna leek het bloedverlies ook helemaal weg. 5 september had ik een positieve ovulatietest. Een week later (13 september) kreeg ik weer bloed/bruinverlies en dit zette 18 september door in een ongesteldheid. Nu had ik afgelopen zaterdag (10 oktober) een positieve ovulatietest en heb ik vanaf gister weer bruinverlies. voor deze zwangerschap had ik een cyclus van 30 dagen, nu lijkt erop dat m’n 2e cyclus na miskraam ook weer 40 dagen gaat worden. iemand hier ervaring mee? Is m’n lichaam gewoon van slag? Moet ik gewoon afwachten? Heb ik überhaupt kans om zwanger te worden als ik zo snel bloed verlies? Bedankt voor het lezen en eventueel beantwoorden!
Je cyclus kan idd van slag zijn na een mk. Heb je van 13 September tot 18 September ook echt constant bruin/bloedverlies gehad? Als je op 5 September een positieve ovulatietest had dan was je eisprong wsch 6 of 7 September. Reken je dan tm 18 September zou je lf 11/12 dagen zijn dat is geen probleem. Maar zou je rekenen van 6/7 September tot 13 September dan is je lf wel kort...
Het was vooral vanaf 13 september bij het afvegen dus had toen geen maandverband of inlegkruisje nodig. Het was zowel wat rood als bruin
Ze zeggen dat je de eerste dag menstruatie moet tellen als je echt helderrood bloedverlies hebt en echt een maandverband/tampon nodig hebt. Dus als de 18e dat zo was denk ik dat je die dag als eerste dag menstruatie moet tellen dus dan is je lf 11/12 dagen en dat is wel goed. Hoe het met dat eerdere bruin/bloedverlies zit durf ik niet te zeggen... Maar je cyclus kan na een mk echt even van slag zijn. Hoop dat je cyclus snel weer normaler is en dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben ❤