hallo, zo als jullie kunnen zien ben ik 5 dagen over tijd, heb ik er net maar aan predictor test tegen aan gegooid. maar alle vakjes bleven rose en naar een kwartier werd er 1 wit en 2 bleven er rose(terwijl het rose rondjes moeten zijn). dus heb ik predictor op gebeld om te vragen hoe of wat,nou volgens hun is er iets mis gegaan met de test dus mag ik een nieuwe gaan doen. nu maar hopen dat ik gauw weer moet plassen hihi. hebben meer van jullie hier ervaring mee gehad. ik moest het even kwijt. groetjes van duvel
hoezo dat dan? heb net weer een test gedaan was negatief :S als ik volgende week nog niet ong ben doe ik weer een test en als die dan nog negtief is ga ik naar de huis arts groetjes
Voor een zwangerschapstest kun je het beste ochtendurine nemen. Ik vond predictor geen fijne test, hoewel ik hem maar 1x heb gebruikt. Ik had toen een hele lichtrose stip en durfde het (bijna) niet te geloven. Een paar dagen later heb ik toen ClearBlue gedaan met ochtendurine: een duidelijke blauwe plus kreeg ik toen.
Volgens mij maakt het met de testen tegenwoordig niet zo heel veel meer uit of het ochtendurine is of niet. Ook is ze al 5 dagen overtijd... Zou op elk moment van de dag moeten kunnen hoor, volgens mij.
Hoi Duvel, Hoe staat het met het testen? Ik heb vanmorgen een Pedictor test gedaan, negatief. Ik denk dat ik het dan toch nog maar even tot vrijdag afwacht. En anders maar 1 van de testen uit de webwinkel koop. Ik dacht dat de NOD afwachten zenuwslopend was, maar ik vind dit nog erger. Negatief en geen ongi... Hoop niet dat het ineens onregelmatige cyclussen gaan worden! Groetjes M
Hey, zit ook in hetzelfde schuitje als jullie. Gisteren negatief getest, maar ongi blijven uit. Ik wacht ook zeker nog tot volgend weekend. Heb echt geen zin om nog even de ontgoocheling te hebben van een nieuwe test die negatief is. Anders ga ik maar eens bij de dokter langs. Twins
hey meiden, ik heb gister en vandaag getest met predictor en ik zie een heel licht stipje, mn mannetje ziet m ook maar ik durf nog niet echt blij te zijn
Hai meiden, ik zit ook met hetzelfde, nog steeds niet ongi en gister ook negatief getest en normaal gesproken kun je de klok erop gelijk zetten dat ik ongi wordt. Ik weet niet zo goed wat er aan de hand is... Ik wil voorlopig idd ook niet testen, wil niet weer een negatieve test in handen hebben want als je gaat testen heb je toch hoop. Ik wacht het gewoon nog maar ff af, misschien komen de duivels gewoon wat later.... Sporty78, volgens mij is een streep een streep hoor! Maar kan me voorstellen dat je een duidelijke streep wilt zien... Ga je morgen weer testen? Twins, met welke test heb jij getest gisteren?
dit is ronde 10 alweer dus ben best ongeduldig inmiddels. Ga morgen maar een nieuwe test kopen van kruidvat ofzo.....
oh ja natuurlijk die test van predictor werkt met stipjes Volgens mij is die niet echt gevoelig toch, heeft ie veel hcg nodig? Die van het kruidvat zijn volgens mij veel gevoeliger. Meid, ik hoop echt voor je dat het raak is!
Hoi meiden, Misschien een geruststelling: ik had eerst 's ochtends een heel vaag streepje. Daarna wilde ik er nog 1 doen om te kijken of het echt zo was, maar blijkbaar ging ik te snel naar de wc en was 2 uur wachten niet genoeg, ik zag op die test niets. De ochtend erop voor de zekerheid nog 1 gedaan en daar was de streep nog duidelijker op! Ik heb voor het eerst positief getest toen ik 4 weken zwanger was, dus 0 dagen over tijd. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. De 2e test die ik deed was volgens mij ook een predictortest met stipjes, dus misschien dat dat er ook mee te maken had dat deze test niets aan gaf. Als je het zeker wilt weten, ook al is het niet nodig, raad ik je aan om toch ochtendurine te gebruiken. Liefs Laura
Wat is dat precies dat wanneer je test je zoveel uur tussen moet laten dat je niet naar het toilet mag gaan? Daar had ik absoluut nog niet van gehoord. Ik ben 's morgens naar het toilet geweest, dan naar de winkel om een test en dan vervolgens getest. Zal misschien 1u of max 2u tussen gezeten hebben. Is dat tekort misschien? Heb daar niet op gelet omdat dat niet op bijsluiter stond. @Suzy; ik gebruikte een test van de apotheker 'life test' noemt die. Groetjes Twins
Twins, Je kunt 't beste pas testen als je echt naar de WC moet (en niet alleen om de test te doen). Niet extra veel gaan drinken, dan wordt de concentratie van het hormoon alleen maar verdund. Je hoeft niet persé een bepaald aantal uren te wachten, gewoon gaan als je moet.