5e iui mislukt......op naar de 6e

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ik86, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Pfff wat komt t soms hard aan als een poging weer niet gelukt is. En ik was nog wel vol goede moed. 2 goede eicellen, mooi aantal zaadcellen.......en toch weer ongesteld geworden vannacht. Waar gaat het dan mis???

Heeft iemand van jullie dat idee ook wel is dat het in jou lijf moet gebeuren en je dan schuldig gaat voelen, het idee hebben dat je faalt? Zo voel ik het vandaag, gun het mijn vriend ook zo erg om papa te worden......

Donderdag moeten we weer naar het ziekenhuis om een echo te laten maken en dan ook maar eens verder vragen hoe het na de 6e poging gaat. Hoeveel tijd gaat er dan vaak overheen als je dan over gaat naar ivf? en hoe gaat dat allemaal in zijn werk? Heeft iemand een idee?

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Heb hetzelfde gehad, bij mij zijn alle 6 de pogingen iui mislukt, ik deed dat in eigen cyclus zonder stimulatie. Maar helaas. Mijn laatste inseminatie was 14 jan. We hebben op 31 jan een voorlichtingsavond IVF bezocht, op 13 feb de intake voor IVF bij de gyn en nu de oproep voor intake op de afdeling op 9 april. Er blijkt dus toch een (korte) wachtlijst te zijn bij UMC Utrecht. Ik moet dus nog 2 rondes uitzitten. Dan gaat het snel, na de intake meteen de volgende dag prikinstructies en dan zit ik denk ik al op dag 2 of 3 dat ik moet beginnen met spuiten van de hormonen. Dan ongeveer dag 12 punctie en dag 15 terugplaatsing. Is er in jullie ziekenhuis een voorlichtingsavond? Bij ons is dat eigenlijk wel een verplicht onderdeel, in 2 uur tijd kregen we alle ins en outs te horen van het hele proces. Daarna dus een afspraak met de gyn om je persoonlijke situatie en vragen te bespreken.
    Ik hoop natuurlijk dat de 6e raak zal zijn voor je! En anders, tsja... op naar ivf...

3. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    oke, dus dan gaat er nog wel even overheen dus. dat wachten lijkt me ook vreselijk, aan de andere kant heb je misschien ook wel weer even om je op te laden voor de nieuwe behandelingen.
    Ik heb geen idee er is verder nog niet gesproken over de ivf, willen we donderdag gaan vragen als we er weer naar toe gaan. Ik heb iui met spuiten van hormonen.
    Ik heb geen idee hoelang t hier wachten is voordat je met ivf kunt beginnen.

We moeten donderdag maar afwachten. hopelijk is de stap naar ivf toch niet nodig.
    Voor jullie veel succes met de IVF, spannend!

Deel Deze Pagina