5e IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MissG, Jan 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inkie73

inkie73 Lid

Feb 27, 2008
    30
    0
    0
    Hi Dames,

Ik was even een tijdje weg, ben nog niet helemaal beter, maar had de griep.
    Das mooi balen, want de gyn zegt dat koorts slecht voor de follikels is!
    Ik zit nu op dag 11 en ik had gisteren bij de laatste echo, 3 (!) follikels van 14, 15 en 18,5mm.
    Dus nu nog ovu testen en morgenochtend weer een echo, dus ik verwacht de inseminatie maandag.

Snowy: ik had dat vorige keer ook dat de follikel niet doorgegroeid was, en de echo erna weer wel. Het loopt idd elke keer net weer anders...
    Dan denk je dat je weet hoe het gaat lopen en dan loopt het toch elke x weer anders. Tja je hebt er echt geen controle over, en dat wil ik eigenlijk wel het liefst.

MissG hoe was de inseminatie!
    Wat doen jullie bij de inseminatie, tijdje blijven liggen?

Als maandag de inseminatie is, moet ik eigenlijk daarna toch weer werken. Hoe doen jullie dat?

2. MissG

MissG Niet meer actief

Hey bedankt voor jullie lieve berichtjes! Vanochtend de 5e iui gehad, pff....heb toch weer goede hoop alhoewel met 1 follikel...maar goed. He Snowy wat balen zeg dat je eitjes niet snel groeien. Maandag dus weer voor een echo, ik zal voor je duimen dat beide eitjes groot genoeg zijn. Volgende week is dan ook jou 5e iui he. Nicoletta, wat lief bedankt! Ik hoop zo dat het nou eindelijk mag gaan gebeuren, nu weer die 15 lange dagen wachten. Hoi Inkie73, spuit jij ook hormonen, zoja welke en hoeveel? Ik ben momenteel ook verkouden, niet echt ziek of zo maar hoorde vanochtend van een vpk dat er veel vrouwen zwanger raken als ze grieperig of verkouden zijn. Nou dat geeft me ook weer een beetje moed haha.
    Succes morgenochtend met de echo! De inseminatie verliep goed, geen pijn gevoeld. Daarna mocht ik 5 min blijven liggen. Ik werk meestal ook gewoon op de dag van de iui en tussendoor ga ik dan ff naar de kliniek. In het verleden nam ik ook weleens vrij maar dat was toen ik nog iui deed in eigen cyclus, ik wist toen precies wanneer ik mn eisprong kon verwachten.
    Ik wens jullie heel veel succes deze ronde en hoop dat we allemaal maar snel zwanger mogen raken!

3. Snowy

Snowy Actief lid

Wat fijn dat je inseminatie goed is verlopen, het word nu weer aftellen geblazen...... Ik duim voor je MissG!
    Als ik de IUI heb dan hoef ik nooit te blijven liggen, mag mij gelijk weer aankleden. Als mijn IUI op een werkdag is, dan ga ik na de IUI gewoon weer aan het werk.

Liefs Snowy

4. Snowy

Snowy Actief lid

Meiden,

Heb vandaag echo gehad en had drie follikels :confused:
    De IUI gaat gewoon door! Ze zei wel je weet wat de consequentie's kunnen zijn. Maar ik heb zoiets er word ook geen 1 follikel bevrucht, zou wel heel toevallig zijn als ze nu dan alle drie bevrucht worden.
    Woensdag de inseminatie, word echt spannend dit keer!

Hoe is het verder hier met iedereen?

Liefs Snowy

5. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    3 :confused: , dat heb je knap voor elkaar Snowy! :) Wel goed nieuws hoor! Ik hoop dat er minimaal eentje supersterk zal zijn en je wens nu in vervulling kan gaan. Ik duim voor je!

6. MissG

MissG Niet meer actief

Hi Snowy, wow...3 follikels! Je hebt deze maand dus een driedubbele kans, nou ik hoop echt dat je wens nu eindelijk in vervulling gaat. Hier gaat alles goed, zit in de wachtweken. Heel veel succes met je inseminatie woensdag, ik zal voor je duimen!

7. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Spannend Snowy, succes

Chantal

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wow 3 dit keer , dat moet wel goed komen Snowy, spannend!

9. Snowy

Snowy Actief lid

Thx lieverds, vind het ook erg spannend dit keer! Ik denk dat dit de langste twee wachtweken voor mij gaan worden.
    Zie wel een beetje tegen morgen op, heb altijd zo'n verschrikkelijke buikpijn de dag van de inseminatie en nu met drie follikels op springen zal ik het wel helemaal hebben. Nou ja ik wacht maar af morgen, moet alleen daarna wel gewoon aan het werk, dus hoop dat de buikpijn dan wat weggezakt is........

Liefs Snowy

10. MissG

MissG Niet meer actief

Hey Snowy, ik wil je nogmaals heel veel succes wensen! Denk inderdaad dat de wachtweken wel heel lang gaan duren. Doeg!

11. Snowy

Snowy Actief lid

Hier gister de inseminatie gehad, had heel erg pijn in mijn buik en hij kwam er niet zo makkelijk in met de eendebek, dus echt prettig was het dit keer niet....
    Nou ja het worden weer spannende weken! Heb toch wat meer hoop merk ik met die drie "eitjes"

Hoe is het hier verder?
    MissG, hou je het nog een beetje vol?

Liefs Snowy

12. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    He gatsie Snowy! Vervelend dat het allemaal zo lastig ging. Ik hoop dat de slechte start een heeeeeeeeeeleeeeee goede afloop zal krijgen! [-o<

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Snowy, vervelend dat het allemaal niet zo soepel ging. En weer 2 rottige weken wachten. Maar ik ga heel hard duimen, moet toch goed komen met 3 mooie eitjes!

14. Snowy

Snowy Actief lid

Ja ik hoop het ook! Ben echt benieuwd, hoop zo dat ze voorbijvliegen die weken!
    Zora, weet jij al wanneer je de IUI hebt?

Liefs Snowy

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ja, ik ben net gebeld n.a.v. bloedonderzoek van vanmorgen. Ik moet toch morgen al. Ik vond vanochtend ook al wat vruchtbaar slijm dus had het al verwacht. We moeten om 15.00 uur er zijn. Moet nu z.s.m. de pregnyl zetten, maar ik zit op mijn werk, probeer maar om 4 uur naar huis te gaan en dan maar hopen dat dat nog op tijd is.

16. MissG

MissG Niet meer actief

Hoi meiden! Bah snowy balen zeg dat je pijn hebt gehad maar ik hoop dat het deze keer raak is.....3 eitjes....je zou toch wel denken dat de kans dan heeel groot is. Ik duim voor je. Met mij gaat het goed, moet nog wachten tot za 7 feb (ongidag), pff wat duurt het lang zeg. Heb sinds vorige week last van zere tepels, dat is best vervelend maar jah. Zora hoe is je iui verlopen vandaag?

17. Snowy

Snowy Actief lid

Hey MissG,

Ja spannend allemaal hè! En duurt lang hè dat wachten.... :(
    Ja drie eitjes je zou haast denken, dat moet toch bijna wel raak zijn! Maar wil niet te veel hoop krijgen.......
    Hier niet echt vreemde dingen eigenlijk, had alleen een pijnlijke steek vanochtend in mijn buik ter hoogte van mijn eileider! En daar zaten ook mijn drie eitjes, dus dat was wel even vreemd!
    Ook erg pijnlijke boobs, maar dat heb ik iedere maand, van die leuke pregnyl.... :confused:
    Succes meid! Duim voor ons!

Liefs Snowy

18. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    Ik blijf voor je duimen Snowy! [-o<

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Mijn IUI ging wel goed vrijdag! Ik had weer een andere arts, een man dit keer. (tot nu toe alleen maar vrouwelijke), hij was een beetje klunzig, maar wel aardig. Voor mij was er een echo gemaakt en op de foto was het beebje nog te zien, hadden ze van mij wel even weg mogen halen.

Ik moet zeggen dat de 2e me wel zwaarder viel dan de eerste IUI, en ik was ook weer flink nerveus. Ik hoop zo dat ik een mooi valentijnscadeautje krijg. NOD is 13-2 en 14-2 zop valantijnsdag zijn we 6 jaar samen.

Meiden, ik duim voor jullie allemaal! Dat onze wens maar snel vervuld mag worden.

Liefs Zora

20. MissG

MissG Niet meer actief

Hoi, nou voor mij is deze ronde weer over. Vanaf vanavond begin ik weer met puregon. Snowy hoe is het met jou? Ik duim voor je meid! He Zora daar hadden ze best rekening mee mogen houden zeg. Dat zou ik ook moeilijk vinden hoor, je ziet iets wat je zelf graag ook wilt. Fijn dat je iui is meegevallen. Wanneer verwachten jullie je nod eigenlijk? Nou ik duim voor jullie, heel veel succes! Ik ga nu op voor de 6e iui.

Share This Page