Balen MissG. Nou meid nog 1 kans met IUI, ik ga keihard voor je duimen! Hier geen gekke dingen! Bijna testen, ben benieuwd! Liefs Snowy
MissG: Knuffel, wat rot zeg. Ik hoop dat deze poging je iets moois zal brengen. Duim duim. Snowy, spannend nog 2 daagjes, voel jij verder ook niets? Ik blijf duimen hoor! Mijn NOD is 13-2. Maar voel ook niets dus denk dat ongi in aantocht is.
Jep, hier ook weer teleurstelling. Ik voel dat ik ongi ga worden. Weet alleen niet morgen, vrijdag of zaterdag? Mannetje had nog hoop dus testje gedaan en zoals ik al had verwacht maar natuurlijk niet gehoopt, negatief. Dus hier op naar 3e IUI.
Hey meiden, Even snel eenm berichtje van mij, want moet zo aan het werk. Ik weet nog niks, maar als ik morgen nog niet ongi ben dan doe ik een test! Liefs Snowy
Hey meiden, Ik heb vandaag getest en kreeg een lichte streep in het venster te zien.. Gelijk Gyn gebeld en het uitgelegd. Ze zei kom vandaag in het ziekenhuis maar even een testje doen. Ben vandaag ziek, dus mannetje gaat even een potje voor mij halen bij de Gyn, voor mijn urine en dan kan hij het daarna brengen naar het lab. En dan heb ik over anderhalf uur de uitslag... Ik word helemaal gek van onzekerheid, ben zo benieuwd! Zou toch geweldig nieuws zijn zo voor valentijn.. Ik laat het vandaag nog even weten! Liefs Snowy
YEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH Wat klinkt dit goed! Wel geweldig dat de gyn zo reageerde en wat zou het mooi nieuws zijn! Als het dan allemaal goed zit, weet ik alvast een mooie naam "Valentijn" Ik duim voor je Snowy!
Wow Snowy, ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent, wat een goed nieuws! We wachten nog even af tot de uitslag! Spannend!
Ik hoop het ook zo meiden, je wil het niet weten hoe ik mij nu voel! Nu zit ik nog zo in onzekerheid pfffff.... Maar vind zo geweldig hoe jullie reageren, weet hoe moeilijk dat is..... Liefs Snowy
Hey Snowy, jeetje meid wat spannend zeg! Ik hoop zo dat het gelukt is, ik gun het je ook enorm van harte! Ik duim voor je en hoop dat nu eindelijk jouw wens uitkomt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Snowy van harte meid! Geweldig! Ik blijf voor je duimen dat alles op zijn plekje blijft zitten!
Gefeliciteerd Een mooier kado kan je je toch niet wensen! En dan zeggen ze nog wel dat vrijdag de 13e ongeluk brengt Geniet er maar flink van!
GEFELICITEERD! Het is je gelukt! Wat onwijs leuk voor jullie. Dringt het al een beetje door....dat je zwanger bent...? Geniet ervan meid!
Lieverds, bedankt voor jullie lieve reactie's! Het dringt nog niet echt tot mij door, het is allemaal zo onwerkelijk. 6 maart de eerste echo ben zo benieuwd! Meiden voor jullie duim ik nog steeds hè! En ik blijf het allemaal volgen natuurlijk! Liefs Snowy