Schrok me kapot.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by miranda22, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo allemaal.

Nou wat hier nou gister avond gebeurde!
    Xander was al 2 uur aan het brullen hij wilde helemaal niks, maar na veel te hebben geprobeerd en een half uur in ze wandelwagen wiegen viel hij eindelijk in slaap.
    We hebben hem in de wagen in de woonkamer laten staan, na ongeveer 3 kwatier slapen, moest hij niezen maar bleef hier in hangen, hij kon geen adem halen niks en hij sliep nog steeds. Me man heeft hem zachtjes uit de wagen getild en op gepakt maar hij bleef in die nies hangen en ze ogen rolde een beetje omhoog. Me man ging op de bank zitten met hem op schoot en blies heel zachtjes in ze gezicht en toen werd hij wakker en haalde weer adem. Maar was meteen helemaal in paniek. Na ze flesje ging het wel weer maar hij wilde ook niet meer dan 70ml drinken. ze temp was 36,3. Hij heeft wel goed geslapen maar dat ik hem vanmorgen uit bed haalde kreeg hij ze ogen niet open die zaten helemaal dicht geplakt en ze temp was nogsteeds 36,3. Hij is ook echt heel druk nu, hij zette 1 keer af en schoot bijna van de commode af. nou net na ze badje en flesje eve laten rusten en toen was ze temp 37.5. weer op bed gelegd en heeft hij nog een half uur liggen huilen en is toch in slaap gevallen. Ik weet niet echt goed wat ik hier mee aan moet. Is er hier misschien iemand die iets gelijks heeft mee gemaakt of tips?

groetjes miranda

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou direct de HA bellen ... geen idee wat het is, misschien niets ernstigs. Maar je even gerust laten stellen door een professional is in dit geval geen overbodige luxe.

Sterkte!

3. MaCi

MaCi Actief lid

May 27, 2008
    332
    0
    0
    Idd even de ha bellen. Het zekere voor het onzekere!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ik zou ook ff de dokter bellen, snap best dat je je bent rotgeschrokken :confused:

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    nou heb eve het ziekehuis gebeld (xander is net terug uit het ziekenhuis) en ze gingen het met de kinderarts bespreken en dan wordt ik na de lkunch terug gebeld

6. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte met het wachten!

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    sterkte...

8. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    En als iets gehoord? Sterkte ermee!

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    en hoe is het afgelopen?

sterkte ermee,

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    tjeemig wat eng!

hoe is het nu?

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goed dat je gebeld hebt!
    weet je al meer?

12. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    ze heeft net eindelijk terug gebeld!
    Ik moest het aan kijken en hem in de gaten houden.
    En ze had me vriendelijk verzocht om voortaan de huisarts hiervoor te bellen. Als hij alleen weer zo veel gaat huilen als hij deed mag ik weer naar het ziekenhuis bellen, ik wordt echt helemaal gek van het ziekenhuis. Ik krijg constant zulk soort uitspraken van hun. Maar het gaat nu weer wat beter met hem, hij slaapt wel erg veel vindt ik maar ze temp was net 37 dus ik hou hem eve heel goed in de gaten.

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    late lunch ;)

ben blij te horen dat het beter gaat maar vind het een vreemde reactie van haar dat je het ziekenhuis niet meer mag bellen daar zijn ze toch voor?
    of denken ze dat je alleen mmaar hoeft te lunchen voor hun loon :)
    ik begrijp die reactie niet ect en al helemaal niet omdat hij net uit het zieken huis komt :(

beterschap,

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    sukkels :)

fijn dat het beter gaat volgende keer meteen aan de bel trekken hoor! bij het ZIEKENHUIS :)

15. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Compleet offtopic, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat ze in het ziekenhuis zeggen dat je beter de huisarts hiervoor kan bellen. Immers is de huisarts ervoor om te screenen of een bezoek aan het ziekenhuis nodig is of niet. Om het zo maar even te zeggen.
    Het ziekenhuis heeft ook genoeg mensen die maar aan komen lopen voor dingen die een huisarts prima kan oplossen en daar is het ziekenhuis niet voor.

Buiten dat kan ik me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent en snel wilt handelen. Dus helemaal een onlogische keuze vindt ik het niet om het ziekenhuis te bellen. Hopelijk komt het niet nog een keer voor. Sterkte.

16. MaCi

MaCi Actief lid

May 27, 2008
    332
    0
    0
    Hoe gaat het nu met hem? En jou(kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent)?

Share This Page