Heb al twee dagen verschrikkelijke hoofdpijn. Ik zie het wel in de bijsluiter staan, maar vorige maand had ik nergens last van, dus misschien moet ik de oorzaak ergens anders zoeken. Wie heeft er ook hoofdpijn met Menopur?
Ik heb ook hele erge hoofdpijn gehad van de Menopur. Ik kon het eerst niet plaatsen waar het nu van kwam maar de dokter vertelde dat dat wel eens van de Menopur kon zijn
Hoofdpijn kan inderdaad door hormoongebruik of hormoonschommelingen komen. Hier ook wel vaak last gehad tijdens het spuiten. Het kan per keer verschillen. De ene keer heb je wel last en de andere keer amper.
Had het heel erg tijdens mijn 3e icsi, vanaf het moment dat ik met de gonal-f begon tot ik er weer mee stopte. Tijdens de 1e 2 icsi's nooit hoofdpijn gehad tijdens het spuiten...
Ik kreeg het van de decapeptyl, bijna hetzelfde. Die moest ik dan een week voor ik verwachtte ongesteld te worden spuiten. En dan vanaf mijn menstruatie gonal-f. Toen ging het inderdaad weer over. Ik heb ook altijd een soort migraine achtige hoofdpijn als ik ongesteld word. Gebrek aan hormomen. En tja, decapeptyl en menopur leggen die hormoonproductie een beetje plat.
Hoofdpijn had ik niet maar voelde me de eerste 2 dagen niet top. Nadien was het over. geen last, ook geen opvliegers of zo! Vond de Menopur - kuur erg goed doenbaar! Had me de hele mmm erger voorgesteld!