Dag dames, Ik heb zojuist positief getest met Kruidvat 2--> 5 euro. Kan ik hiervan opaan? Ben gewoon bang om blij te zijn....
Dank jullie wel, Ik doe denk ik voor de zekerheid morgenochtend nog een digitale. Had net HA gebeld over de betrouwbaarheid van Kruidvat,maar vroeg ze of ik vanmiddag dan even voor de zekerheid mn urine kan brengen. Heb ik nou net even geen zin in.... Kan ik toch net zo goed zelf een andere morgen doen?? Wat vinden jullie?
Heb zojuist de 2e van Kruidvat gedaan, en weer hartstikke positief! Nog voor de controlestreep verscheen, stond de teststreep er al. Allebei donkerpaars. Dus ik zal het nu wel moeten gaan geloven. Morgenochtend nog een digitale en dan dinsdag maar de VK bellen. Wat fijn om het weer mee te maken. Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan,zeker de 1e 10 weken. Volgens mij ben ik nu 6 weken, dus al over de helft....
Gefeliciteerd!! Geloof de 2v5 maar... minstens zo betrouwbaar als een duurdere. Maar voor zekerheid voor jezelf is het natuurlijk fijn om nog een keer te chekken.
Bedankt allemaal!! Vannacht voor de 3e en laatste keer getest. De digitale van Clear-blue en ja hoor...positief! We zijn erg blij en gelukkig! Januari uitgerekend, dan is onze dochter 2 jaar en 4 maanden. Dit gevoel gun je echt iedereen!