Hallo allemaal, Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, en het leek me fijn om dat vast te laten leggen door een fotoshoot te laten doen, en ik kwam terecht op een zoekertje van een kunstenaar die aanbied om dat gratis te doen. (zie hier: https://www.kunstinzicht.nl/kunst/prikbord/kunst-model-gezocht/p78987/index.html) Dit lijkt me interessant, maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee, en dus wou ik toch een horen of hier iemand is die ervaring heeft met zwangerschapsshoots en wat ze vinden van dit zoekertje?
Ik heb wel ervaringen met zwangerschapsshoots (3x gedaan) en ben zooooo blij met die foto’s en dat het vereeuwigd is. Maar bij jouw linkje krijg ik persoonlijk geen fijn gevoel. Noem mij preuts maar naakt lijkt mij helemaal niets en ook nog gratis? Dan krijg ik daar echt geen goed gevoel bij.
Ah leuk, hoe verliepen die shoots bij jou? Op zich heb ik er geen probleem mee dat het naakt is, al zou ik wel graag ook bedekte fotos hebben om aan vrienden te kunnen tonen, maar ik neem aan dat dat ook wel kan? Het is misschien een beetje een vreemd zoekertje, maar hij lijkt dan ook meer een kunstenaar dan een fotograaf en ik ben wel benieuwd naar zijn schilderwerkjes, en hij lijkt er toch wat ervaring in te hebben. Op zich ben ik pas uitgerekend voor december, dus het is nog niet onmiddellijk aan de orde, ik zal het even laten bezinken.
Ik heb de shoots altijd met mijn vriendin gedaan (zij is professioneel fotograaf). Ik bepaalde de stijl van de foto’s die ik wilde en zorgde voor de afgestemde kleding van mijn gezin. Zij regelde de bijpassende locatie en gaf tijdens de shoot aanwijzingen om de foto’s zo mooi mogelijk te krijgen. Alle keren was de shoot tussen 34-36 weken zwangerschap.