Hallo, Ik heb afgelopen dagen een miskraam gehad bij 7 weken, het vruchtje was al een tijdje gestopt met groeien.. Ik heb wel krampen gehad en ook gevloeid.. Niet veel krampen, maar ook geen stolsels of andere rare dingen.. vanaf vrijdag had ik hier last van, momenteel heb ik nog een heel klein beetje bruin verlies.. maar ik blijf last houden van mijn baarmoeder, ik heb het gevoel alsof er een drukkend gevoel is.. te vergelijken met het groeien van mijn baarmoeder, dat is het natuurlijk niet, maar wel hetzelfde gevoel. hierdoor maak ik me nogal ongerust dat niet alles schoon is.. vrijdag heb ik een echo, maar ik weet niet of dit gevoel normaal is.. Ik lees het nergens terug... Hoe voelt het als je baarmoeder weer samentrekt? kan dit hetzelfde gevoel veroorzaken? vandaag heb ik een zw test gedaan en deze was negatief. Alvast super bedankt voor je reactie, groetjes Ele
Hoi ele, Ja dit kan het samentrekken van je baarmoeder zijn. vervelend joh! De echo zal je wat meer zekerheid geven waarschijnlijk. Imke