Bach Bloesem gebruiken tijdens zwangerschap?

Discussion in 'Gezondheid' started by Nispie, Aug 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nispie

Nispie Actief lid

May 24, 2012
    337
    0
    16
  2. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    nispie, ik heb er ook wel in lichte mate last van nu hoor! dat als ik in een winkel sta ofzo ik het liefst naar buiten wil rennen als het druk is. voel ik me ook wat angstig... ik weet dus ook dat dit hormonaal is dus hopelijk gaat het weer over... maar vervelend is het wel.
    Ik heb wel bach gebruikt maar nog nooit in de zwangerschap. Het is homepatisch en ze zeggen dat jehet mag gebruiken in de zwangerschap.... maar er zit een klein beetje alcohol in om het goed te houden.
    Ik zou gewoon naar het informatie nummer bellen om na te vragen voor de zekerheid.
    Als je bach met spuitbusje koopt om op je tong te spuiten proef je ook wel even het alcoholsmaakje!!

overigens hielp het mij wel, ik had het gebruikt op mijn dag van trouwen en als ik moet vliegen. Het neemt net het scherpe kantje er van af of het zit tussen de oren maar ook dan helpt het hahah!!!

3. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    zie trouwens bij jou link dat dit wel speciaal voor de zwangerschap is.
    Ik gebruikte destijds de resque spray!! dus daar zit denk ik het verschil in van alcohol!!
    ik zou zeggen dat dit geen probleem moet zijn.
    Kun je anders niet in de buurt naar een homepatisch kruidenzaak. Bij ons zit deze in het dorp en hebben alles van bach, deze zullen het wel weten!!

4. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    Mag ik bachbloesems nemen als ik zwanger ben?
    De bachbloesem samenstellingen zijn 100% veilig en mogen zonder enig probleem ingenomen worden tijdens de zwangerschap. Ze brengen absoluut geen schade toe aan de baby of de moeder, integendeel, ze zorgen voor een voorspoedige zwangerschap.

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Heb het hier op ZP gevraagd aan een verloskundige en het mag.
    Valeriaan raden ze af, maar dat zit er niet in.
    Heb het zelf vorige week gebruikt, ook ivm paniekaanvallen.

Alcohol is opzich geen ramp, je mag namelijk ook gewoon Nux Vomica van A. Vogel tegen de misselijkheid en hier zit ook alcohol in. Het zijn maar een paar druppels die je neemt.

Share This Page