plas probleem

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Naomi86, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik ben nu ruim 27 weken zwanger en sinds een aantal weekjes heb ik wat plas problemen. overdag gaat het wel maar vooral savonds moet ik erg vaak plassen. soms wel eens per half uur. snachts is het helemaal een ramp en moet ik echt eens per uur eruit, dan is het ook nog eens rennen want heb echt het idee dat ik gewoon tijdens het draaien, uit bed stappen urine druppels verlies:(
    heb vanmorgen urine naar de huisarts gebracht maar daar was niks in te vinden.

hoort dit erbij of is er iets anders aan de hand?? word er behoorlijk onzeker van, zeker snachts. voel me echt een oud incontinent omaatje:(

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Naomi: heel herkenbaar, meid! Ik heb tijdens mijn zwangerschap heel wat ongelukjes:) gehad. Ik had dan ook last van mijn schaambeen, waardoor ik blijkbaar de plas ook nog eens moeilijker op kon houden, alles word nu eenmaal weker rondom het bekkengebied. Als ik moest plassen, dan moest ik ook gelijk gaan. En geen hindernissen ondervinden van een trap aflopen, of je nek breken over een kat op weg naar de wc. Omdat het uit bed omhoog komen al een bevalling op zich was, ging het nog wel eens mis. Ik vrees dat je er nu even niet veel aan kan doen en na je bevalling wat bekkenbodemspieren moet gaan doen als het dan nog zo is.

3. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    bij de kweek is gebleken dat ik toch iets van een ontsteking heb, moet zo nog urine brengen dat ze dan gaan opsturen, kan wel alvast starten met een kuurtje.

Deel Deze Pagina