Angst en paniek door hormonen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chebu, Apr 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben nu over de 12 weken en volgende week op 6 mei heb ik weer een onderzoek. De laatste dagen kan ik echter alleen nog maar huilen en ben overemotioneel. Haal me in mijn hoofd dat alles fout is, dat het niet meer leeft, dat het hartje het niet meer doet.
    En hoewel ik met mijn verstand weet dat het goed is (hopelijk dus) krijgen mijn angsten echt de overhand.
    Hoe moet ik hier nu mee omgaan want die 8 dagen kom ik volgens mij nooit meer door.

2. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    Misschien troost het je dat je hier zeker niet alleen in staat! Ik denk dat we er allemaal in meer of mindere mate last van hebben en geloof me het gaat ook niet helemaal over!

Veel afleiding zoeken en veel praten is denk ik de enige oplossing...Spreek je angsten vooral uit en ga niet weg zitten kwijnen in een hoekje! Die dagen kom je zeker wel door...je kunt het!

Veel sterkte!

3. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bedankt voor je woorden. Pfff ik vind het echt heel moeilijk om zoveel vertrouwen in mijn lichaam te hebben.
    Maar ik ga er vertrouwen in hebben. Wat zal ik genieten als die echo goed is!

4. muiz

muiz Actief lid

Feb 22, 2008
    287
    0
    0
    Ik had het ook rond die tijd, zag het allemaal niet meer echt zitten en blij was ik al helemaal niet. Zat tegen het paniekerige aan ook. Ik denk toch dat het met de hormonen te maken had, want na een paar dagen was dat enge gevoel weggeredeneerd en tot nu toe niet meer terug gekomen ;) .

Share This Page