Hallo, ik had een vraagje: hoelang blijft het zwangerschapshormoon in het lichaam na de bevalling? als je bijv. een test zou doen 2 maanden na je bevalling,geeft de test dan nog positief aan? ik zou het graag willen weten,want ben steeds bang dat ik ondanks dat ik weer de pil slik,weer zwanger word(ben bang dat hij nog niet voldoende werkt) alvast bedankt. groetjes.
Hoi onzeker meisje, Als je nu een positieve test hebt dan ben je weer zwanger. Het zwangerschapshormoon verdwijnt vrij snel na je bevalling. En wat betreft de pil in principe is het zo dat je de eerste strip als onveilig moet beschouwen en de tweede is weer veilig Vertrouw op je lijf! Groetjes Imke
dank je wel,maak me er best ongerust over. heb al verschillende meningen gehoord over de eerste strip. mijn huisarts zei dat de pil meteen veilig is dus vandaar dat ik dacht dat ik niet weer gelijk zwanger kon worden,dat is dus blijkbaar verkeerd. ik wacht mijn menstruatie af en anders is nummer 3 op komst hahaha. bedankt in ieder geval. groetjes